I'M GONNA SHOW YOU WHERE IT'S DARK, BUT HAVE NO FEAR

if they say life's a dream, call this insomnia
'cause this ain't wonderland, it damn sure ain't narnia
and once you cross the line, you can't change your mind
Ei ole tore, et mul läpakat enam ei ole ja sellepärast istun ma nüüd Karli toas ja olen siin netis, aga vähemalt on Karlil siin hea stereooo ja hea bass ja muusika on nii hq, et hea on.
Ja lood on nii, et Karl võttis eelmiseks nädalaks kaamera Tallinnasse kaasa ja unustas selle sinna ja nüüd ta tuleb alles järgmine nädal koju ja seega pilte ka poleee.
LOL ja ma ei mõista, kuidas me Jaanikaga üksteist bussis ei näinud kui peaaegu tund aega sõitsime koos Pärnust K-Nõmme :D Haha, emme ka enne naeris, kui ma sellest talle rääkisin.
Ja päeval oli niiiiiiiiiiii tuuline ja pilves ilm ja nüüd päike paistab ja ühtegi pilve pole.
Tegelt tahaks minna Titanicu 3D-d vaatama, aga ma arvan, et Karl ei viitsiks minuga ringi jõlkuda väga nvl :D
Kuulan praegu oma YouTube'i fave kuskilt tagantpoolt ja Bow Wow ft. Omarion - Hey Baby (Jump Off) käib jaaa oh vanad head ajad kui seda sai palju kuulatud.
Vaatasin enne vanu albumeid ja ma olin väiksena suht armas, aga Henrik, ooooooommmmmmggggg niii kewt.
Ja praegu mul on tuju hea, sest mate proovieksamis sain esimeses osas 47 punkti 50-st (MPK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), aga kurk on niii valus ja hääl on ära (lol tegelt mulle meeldib mu hääl palju rohkem niimoodi... hahaha).
Eile tegin siis libedasõidu ka ära ja nüüd veel ARK vaid. Ma ausalt ei viitsi sellega enam üldse tegeleda, aga noh, load võiks juba kätte saada :D
Ja raamatukogus käisin ka ja võtsin The Chronicles of Narnia (ja veel paar raamatut), kus on kõik 7 osa sees ja see on suht paks ka ja inglise keeles, aga ma tahan selle läbi lugeda.
Aga praegu loen Rehepappi, mis on lahe raamat ja läheb nii ruttu edasi ja ma loen seda kolmandat korda, sest tahan seda homme vastata Keisri Hullu asemel, aga pole enam väga meeles midagi :D
Ja lisaks nüüd ühe loo, mis on üks kahest mu lemmikust, mida klaveril mängida:
(Teine on The Wanted'i Glad You Came)
Jaaa ok, ma rohkem ei kirjuta.
(Muide täpselt 40 minutit valmis see postitus (sest ma tegelen muude asjadega ka!!)).

No comments