THINKING ‘BOUT YOUR TATTOOED KNUCKLES ON MY THIGH

we’re hell raising and we don’t need saving 
‘cause there's no salvation for a bad girl 
we’re rock bottom but there ain’t no stopping 
‘cause they don’t know nothing about love 
we’re hell raising and we don’t need saving 
‘cause there's no salvation for a bad boy 
we’re rock bottom but there ain’t no stopping 
‘cause its you and me against the world 
Omg ma ei mäleta, millal ma viimase postituse siin tegin üldse... Aaaa, 5.mai, polnudki nii ammu kui ma arvasin :D
Igatahes, mingisuguseid pilte telefonist, mis viimasel ajal tehtud on.
Vahepeal olin siis poolteist nädalat kodus jaaa mingi päev sai Pärnus käidud.

Ja siis pühapäeval (tänasest juba nädal tagasi pmst) käisime perega (v.a. Karl) Tartus (mina sõitsin lololol), läksin sealt bussi peale ka ja Tallinnasse, sest kodust poleks õhtul enam saanud. Aga polnud hullu, shoppasin ära ja vedasin kõik kotid siis Tartust Tallinnasse otse :D

 Esmaspäeval käisime Caroga viimases Arvutid I loengus... Oli väga sisukas, nagu näha :D:D:D

Ja esmaspäev oli üldse väga kultuurne päev. Peale Arvutid I loengut oli mul veel füsa praks ka, käisin seal ära ja siis läksime pmst kohe Caroga kesklinna. Tegime ühe (pika) romantilise jalutuskäiga vanalinnas, peale seda Solarisse ja Little Asia-sse veel romantilisemale õhtusöögile ning kõige lõpuks Artisesse ja vaatasime JAFF-i raames filmi nimega Hundilapsed Ame ja Yuki, mis oli päääris tore, kohati veidi dramaatiline, aga muidu lahe :D Peaks rohkem Jaapani animafilme vaatama, sest nad on tegelikult päris ilusad.
Peale kõike seda olin mina küll päris väsinud, sest selleks ajaks olime päev otsa ringi käinud ja tegutsenud. Käisime Solarise toidupoest läbi ja trolli peale ja kojuuuu (aka ühikasse).
Teisipäeval oli üks loeng ainult, kolmapäeval 8ks kooli ja kaks harjutustundi, peale seda olin 2 tundi raamatukogus ja tegin füsa prakse ja 14.00 läksin kahte neist kaitsma (viimase kaitsen see teisipäev) ning peale seda läksin uuuuuesti raamatukokku ja tegin samal päeval saadud osad analüüsi harjutused ära, sest tulevane nädal tuleb hull.
Neljapäeval progred ainult ja peale seda algaski põhimõtteliselt nädalavahetus, sest reede on vaba.
Järgmine nädal on siis viimane koolinädal sel semestril ja ühtlasi ka sel kooliaastal ning peale seda eksamid (nouuuuu).
Täna vaatasin ära The Great Gatsby 1974. aasta versiooni, sest Robert Redfordddddd <3 Aga see oli kurb ja ilus ja kurb ja ilus ja kurbbb.
Ja olen viimastel päevadel vaadanud sarja nimega Nashville, mis pole iseenesest just midagi erilist, aga samas päris hea meelelahutus ja ilusad inimesed laulavad ilusti ja läheb küll :D
Ok, aitabbb tänaseks.

No comments