TIDAL WAVES THEY RIP RIGHT THROUGH ME


your vows of silence fall all over
the look in your eyes makes me crazy
i feel the darkness break upon her
i'll take you over if you let me 


Mõtlesin, et peaks veidi rohkem kirjutama hakkama, sest päris fun on oma vanu postitusi lugeda.

  Kui aus olla, siis seis on hetkel päris karm, sest järgmise 8 päeva jooksul on mul 3 päris rasket eksamit, vaja teha üks test ära, üks nö projekt valmis ja ka üks programmeerimist sisaldav kodutöö veel. Seega wish me luck.
  Peale seda tahaks muidugi otse koju sõita, aga reede õhtul ma enam kuidagi koju ei saa, kuna viimane eksam algab millegipärast 5st õhtul ja viimane buss, millega ma Tallinnast koju saaks, väljub juhuslikult ka täpselt 5st. Seega kui autoga (Karli või issiga) ei saa, siis pean laupäeva hommikul minema. Ja ega siis ka otse koju ei saa muidugi, sest laupäeval on Pärnus vanaema 75nda sünnipäeva tähistamine ja ju siis tuleb familia mulle bussi vastu ja korralik party veel enne kui puhkama saab. Oeh.

  Also, nii kurb kui see ka poleks, siis otsustasin, et pean oma riidekapid korralikult läbi sorteerima ja kõik mida ei kanna või mis ei meeldi enam, kas ära andma või minema viskama, sest suur osa mu riietest seisavad lihtsalt niisama ja ma pole neid juba mõnda aega üldse kandnud. Kardan, et lõpuks jäävad ainult mõned vähesed asjad alles... :D

  Üks probleem on mul tegelikult ka. Puhastasin alles hiljuti oma läpakat ja kustutasin igasuguseid mõttetuid mänge ja programme ja asju ära, mille lõpuks oli C kettal juba päääris palju ruumi. Täna aga avastasin, et C ketas on peaaegu täis ja kõigest paarkümmend giga on vaba!? Ma pole midagi tõmmanud ega teinud... Pole õrna aimugi, mida teha praegu (ou jea IT-tudeng, nagu ma olen).
  Ja järgmine asi, mille jaoks peaks hakkama raha koguma, on lauaarvuti, sest kuna ma olen siin hobikorras väikestviisi fotograaf ja teen kõik pildid raw-s ja kõige suurema võimaliku suurusega, siis need võtavad küllalt palju ruumi ära ja nähtavasti mu läpakas pole mõeldud suurte koguste piltide hoidmiseks, sest vaba mälu aina väheneb. Pilte oleks palju parem töödelda ka suuremal ekraanil kui 15.4 tolli.
  Aga ok, tegelikult on uneaeg vist juba.

No comments