TELL THE TRUTH AND I'LL SHOW YOU HOW TO DARE


headlights
hold tight
turn the radio loud
let me know where to go and i’ll get you there 



Selline tore pulber, et sellest saab teha nii sooja jooki, külma jooki kuigi ka minisugust magustoitu. Tegin endale täna esimest korda prooviks iced chai latte-t ja seisnes see selles, et blenderdasin 4 lusikatäit seda pulbrit 300ml piimaga. Heaaa oli küll.


Elu on muidu tore. Eksamid on läbi, tegin praktika ära ja nüüd tekkis võimalus samasse kohta ka suveks tööle jääda, mis on funnn. Also tähendab see seda, et olen terve suve Tallinnas, mille vastu mul ka midagi pole.
Eile tulin koju (Krissuga Tallinnast Pärnusse ja Henrik tuli Pärnusse järgi) ja olen siin terve nädala, sest esmaspäev ja teisipäev on niikuinii pühad ja siis ei lähe üldse järgmine nädal Tallinnasse. Lootsin, et äkki on ilusad ilmad ka, aga ilmateate järgi arvatavasti mitte.
Emme, issi ja Henrik käisid täna Pärnus ja mina mängisin kogu selle aja AC: Black Flagi, sain storyline progressi 2% pealt 23% peale, päris hästi :D Also, ma ei mõelnudki Tallinnas olles selle peale, aga maasikad valmivad järjest ja üldse ei anna ju võrrelda poe omadega. Kodu maasikad ikka niii head magusad.
Aga ok, hakkan tuba koristama, homme tulevad (paariks päevaks) inimesed siia.

No comments