LATELY WHEN I LOOK INTO YOUR EYES I'M GOING DOWN DOWN DOWN

you used to love to drive me wild
but lately girl you get your kicks from just driving me down 



Ega ma täna tegelikult väga palju kirjutada ei kavatsegi. Eks nii umbes kuu aja pärast saan oma elust täpsemalt rääkida, siis peaksid asjad üpris selged juba olema.
On the other hand, sain hiljuti uue läpaka, sest vana hakkas surema. Tegin ka raske otsuse oma kaamera asjad müüki panna... Ehk teadmata ajani näeb siin blogis vaid halbu telefoniga tehtud pilte (no tegelikult on mul vanemate juures ka normaalne kaamera olemas, aga ma ei veeda seal enam just väga palju aega). Tegelikult mõtlesin hoopis seda, et kodus minu toas kapi peal on mul Fed3 (isa noorusajast) ja Zenit-B (ema lapsepõlvest), mõlemad hetkel natuke problem childid, aga peaks kuskil üle laskma vaadata ja siis kasutusele võtma, sest mulle tegelikult niiii meeldib vanade filmikaameratega pilte teha.
Eile käisime Karliga ujumas ja siis tema juures söömas ja siis veel natuke Robotexil ka. Õhtul (ok ok, tegelikult pigem öösel) tegin väikese jooksutiiru ka. Täna käisime issi ja Karliga Roccas söömas ja poes, esimene advent ikkagi, nii et väike family time kuigi teine pool perest oli hoopis Eesti teises otsas :D Karl on vahepeal hipsterikuningaks ka hakanud ja ostis hunniku sobivaid riideid haha.
Homme õhtul on TTÜ vs Cramo koss, mis saab meie jaoks tõenäoliselt päris kurb olema, aga mis seal ikka, imma lil fan 4ever :D
Nädala lõpus lähen vist üle miljoni aasta vahelduseks koju ka ja siis 2 nädalat kooli veel jaaaa siis talvevaheaeg ja eksamid, oeh.

No comments