DO YOU FEEL LIKE A YOUNG GOD?

he says "oh baby girl you know we're gonna be legends
i'm a king and you're a queen and we will stumble through heaven
if there's a light at the end it's just the sun in your eyes
i know you wanna go to heaven but you're human tonight"



   No nii, millal ma viimati siia postitasin? 4. mai 2015... Üheksa ja pool kuud tagasi, oops. Tegelikult olen päris tihti mõelnud, et ma nüüd kirjutan või lisan pilte, aga ikka on see tegemata jäänud ja siin ma nüüd olen :D Kurb tegelikult, sest kuigi ma pole kunagi siia eriti palju kirjutanud, vaid pigem just pilte lisanud, siis nii huvitav on vanu postitusi vaadata ja meenutada, mis ma sel ajal tegin.
   Aga ega mul tegelikult väga suurt midagi rääkida polegi, haha. Sügisel vahetasin korterit ja elan nüüd Henrikuga koos Kristiines, tööle käia päris mugav. Aa, tööl käin ka :D Hästiii rahul olen, kooliga tegelen ka veel natuke. Natuke raske oleks igat detaili viimase 9.5 kuu kohta seletama hakata, aga põhimõtteliselt elu on päris ilus :D
   Ma olen muidu viimasel ajal hästi palju lugenud ja vaadanud videosid taimetoitluse kohta (informatiivsed videod on nt. SEE ja SEE) ja ei, ma ei mõtle, et ma päeva pealt koguuu loomse toidu söömise lõpetan, tõenäoliselt mitte. Aga ma tahaks hakata järk-järgult selle osakaalu mu elus vähendama küll. Ma tegelikult lihast söön niikuinii ainult kanaliha, mille välja jätmine ei tohiks väga raske olla. Kavatsen siis seda mõnda aega proovida ja kui hästi läheb, siis varsti piimatoodete juurde edasi liikuda, eks näis :D Aga sellised mõtted siis, eks ma vast kunagi kirjutan ka siia, et kuidas sellega läheb.
   Üldiselt loodan, et edaspidi peaaegu aastaks siia blogisse kirjutamist ei peata ja head ööd!

No comments