WILL YOU WAKE ME UP, BOY, IF I BITE YOUR POISON APPLE?

i want the love, the money and the perfect ending
you want the same as i so stop pretending
Vihma sajab koguaeg -.-
Käisin issiga enne kruisimas, jäuuu. Olgem ausad, issi auto on palju suuujuuuvam kui Karli oma :D Aga Karli omal oligi rooliga midagi viga. Igastahes laheee oli. Ma nii pro :D
Esmaspäevast alates siis autokool ka jaa. Lahe värk :D

Praegu vaatan ühte selle aasta filmi nimega Beastly (Alex Pettyfer!!!!!!!!!!! Hahaha). Tundub päris normaalne. Ega midagi väga teha pole ka, kui koguaeg sajab...

Henrik teeb viineripirukaid yayaya.

Ahhh, mu tuba ja mu muuusikakeskus ja kõlarid ♥___♥ Ütleks nii, et happy girl olen. See on mu Pärnu toa juures ainuke miinus pmst, et kui muusikat kuulata, siis kõlareid pole mingisuguseid :D Aga Karli stereoOoOo mingi süsteem on nii hea, et tahaks enda tuppa ka sellist tegelt.

Ja pilte siis sellest, et mida ma eile aka reede õhtul tegin :D Ei viitsinud välja minna ja siis lebotasin nsm.

Ja siis mõned pildid, mis täna hommikul tegin.
Mulle meeldib see Photoshopi action, nii et jah, laheee.

Ok, üks plaat sai just tõmmatud. Lähen tegelen sellega veits.

No comments