AND IT'S DARK IN A COLD DECEMBER, BUT I'VE GOT YOU TO KEEP ME WARM

i'm gonna pick up the pieces and build a lego house
if things go wrong we can knock it down
Ok, iPod Touchil tuli siis software update paar päeva tagasi, aga ma ei teinud seda kohe ära. Just praegu lõpetaski syncimise ja nüüd on osad asjad teistmoodi, argh. Mis asi see iCloud veel on?? :D Paar asja siis juurde tulnud, nagu näiteks Reminders, Newsstand ja Messages. Ja nüüd ma pean kõik appid uuesti laadima, sest mul oli iTunesiga ka enne väike jama. Praegu tõmban mõned appid, panen nad endale sobivasse järjekorda ja siis teen iPodiga mõned screencapid ja panen siia ka, sest mul täna muid pilte pole :p
1. Varem mul oli mingi 6 lehte vms, prg siis 2 (pole veel väga midagi tõmmanud).
2. Mõnedest appidest screencapid.
3. Ja mu lemmmik mäng üldse - Nyan Cat: Lost in Space

Kuigi peaks mainima, et see Messages on siin Eestis näiteks suht mõttetu. See on pmst nagu textimine eks (iPod Touch, iPhone ja vist iPad saab ka), et saan kontaktidega sõnumeid vahetada, aga nooo siin pole väga kasutajaid :p

Aga ok, homme Tallinnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siis.

No comments