YOU KNOW YOU CAN'T ROME WITHOUT CAESAR

she don't believe in shooting stars
but she believes in shoes and cars
wood floors in a new apartment
couture from the store's departments

Karl on idioot. Mul käed reaalseslt mingi tund aega pärast ta koju tulemist värisesid. Tsktsktsk.
Henriku 16. sünnipäev oli laupäeval. Sõbrad tegid talle õhtul üllatuspeo. Kewt.
Karl ei lähe see nädal Tlna ülikooli, aga reedel pidi Pärnusse tulema mulle kooli järgi, kuna tal oli midagi siit nkn vaja. Jee.
Tahtsin midagi kirjutada, aga enam ei tule meelde... Kahju...
Ahh~ Mul oma toas väiksed plaanid. Tegelt tahaks veits mööblit ümber tõsta, aga mu toas pole see väga võimalik ja pole erilist mõtet uut mööblit ka osta, kuna ma mingi 2 päeva nädalas olen max kodus ja järgmine aasta nkn ülikool ka. Aga jah, väike plaan on tehtud ühe seinaga, aga see peaks siis ajapikku vaikselt arenema.
Aga ok, peaks õppima. Homme kaks KTd. Ööööääääää.

1 comment

ida-maria said...

your blog is soooo cool and thanks for following me! :-)