LITTLE GIRLS IN JELLY SHOES GOT THE FERRIS BUELLER BLUES

She watched as he brought the cigarette to his mouth, took a drag, bent down so they were eye level and slowly blew the smoke on her lips.
Mul on süda paha, öäääk. Umbes mingi eile lõunast saadik on kõht valutanud ja söögiisu üldse pole. Kahe päeva peale paar mandariini ja 2 koogitükki söönud.

Neljapäeval käis Henrik Pärnus. Käisime poodides ja siis vahepeal Steffanis söömas. Niiiii hea pizza oli (nr. 68 (tomatikaste, juust, sink, krevetid, sinihallitusjuust)). Henrik maksis 10 eurisega ja jättis ülejäänud tipiks. LOL, 3 midagi euri.
Mr Generous v?? Tundub nii.
Siis Henrik läks K-Nõmme tagasi ja ma jõudsin mingi pool 7 aegu koju. Jansa kutsus välja. Läksime A.P.T.E.K.i filmi vaatama. Suht jah... Ma ei saanud midagi erilist sellest aru (lõppes väga kahtlaselt), aga tore oli. Mingi pool 12 jõudsin koju. Läksin magama ja 5.30 äratus, et KTdeks õppida, mis reedel olid. Jee.

11.11.11 11:11 sai mööda saadetud inglise keele tunnis. Midagi erilist ei toimunud, aga muidu mulle niisama meeldivad meie grupi inka tunnid. Sain issi ja Karliga koju ka. Vanaema juurest käisime ka läbi.

Eile päeval tegin issile isadepäevaks kooki (issi, emme ja Henrik olid päev otsa Tartus).
Karl kiusas mind terve päeva. Ja Xenonid on ju põhiteema. Ja BBS rool ja veljed ja GTI märkide kogu siiski. Ja "tule siia" "ei viitsi" "tule kohe" "ok, mis on?" "vaaaaata xenoneid". Ja "tahad beeži Golfi ära osta mu käest v? võin BBS rooli külge panna." "ok, 10 euroga" "lol, pigem 7000 eurot kui veljed ka alla panen, aga need lähevad tegelt mu oma autole". Ja "lol, mingi Eminem oled v?" "Tupac". Ja "where's my food, hoe?". Kewt.
Ja emme tõi mulle Tartust Death Note'i 4. ja 5. volume'i. Niiiii armas. Niisama tõi, ma isegi ei küsinud ega midagi. Jeee.

Ja täna hommikul sai peale söömist perega kaarte (potikut) mängitud. Kes võitis kokkuvõttes peale 15. mängu, ah??
Mina muidugi.
Ja järgmisest aastast sai räägitud. Peaks Karliga kahetoalise korteri üürima (kui ma ikka ülikooli sisse saan eks :D). Ei saa aru, kuidas ta praegu ühikas suudab kolme inimesega ühes toas olla. Nooo, tal sõbrad need, aga ikkagi. Ma ei suuda isegi ust lahti hoida, kui ma oma toas olen, sest mind häirib kui teised mööda kõnnivad ja mu tuppa sisse vaatavad :D Olen imelik veits vist...

Kunagi sai selline pilt siis tehtud.

Ja lasin emmel ilmutusse viia pilte (25 oli vist, kui õigesti mäletan) ja siis saan oma seinaga pihta hakata. Nummmmmi. Igast lahedaid pilte vanematest ja praegustest aegadest sai kokku otsitud.
Jee.
See nv on emmel töö juures mingi partyyy kuhu nad issiga lähevad, aga ma olen nkn Pärnus, sest autokoolis esmaabi värks reedel ja laupäeval. Ja pole väga mõtet koju minna laupäeva õhtuks, et pühapäeva lõunal tagasi tulla.

Kool jääb ära vist homme, nii pahaaaaa on olla, blahhh.

No comments