THE SUN IS SETTIN' LIKE MOLASSES IN THE SKY

the boy could sing, knew how to move, everything 
always wanting more, he'd leave you longing for 
black velvet and that little boy's smile 
black velvet with that slow southern style 
a new religion that'll bring you to your knees 
black velvet if you please 
Ma pole mingi sada aastat midagi kirjutanud ega postitanud, niuniuniu. Eelmine nv käisin kodus muidu (juba kolmapäeval läksin ajeee) ja juuksuris ja muidu hängisin niisama. Sellest ajast siis mõned pildid:
 Uus objektiiv tuli esmaspäeval ära (grrrrr ma tulin ju pühapäeva õhtul Tallinnasse, aga see läks ilmselgelt koju).
Muidu Karl ostis Subaru Impreza Type-R STI endale, mis on päris cool, sest see on iluuus auto.
Ja Karl tuleb teisipäeval Tallinnasse ja toob mulle süüa ja värki ja saan temaga juba asju koju saata, sest reedel pean ju bussiga minema koju, sesttt mul on 15.30ni kool ka veel (suht jama, sest mul on reedel ainult üks harjutustund, mis kesta 14.00-15.30, muud midagi pole, aga ma ei saa seda üle ka lasta ega midagi, sest see on TÄHTIS :D Loodan siis 17.00 bussi peale jõuda, millega saan kojuuu.

Aga vaatasin eile filmi nimega Sid and Nancy (1986), mis põhineb Sid Vicious-e ja Nancy Spungen-i suhtel ja nende surmadel. Suhteliselt haige mõelda, et Nancy näiteks oli 20 kui ta suri ehk kõigest aasta vanem kui mina praegu ja Sid 21 ehk 2 aastat minust vanem. Ja üldse, millist elu nad elasid ja kõik... Ma ei tea, väga hea film oli muidu küll.

Aga jep, kirjutan nüüd Füüsika praktikumi teooriat edasi :)

No comments