PLEASE POINT ME IN THE RIGHT DIRECTION

it may be wrong, but it feels right to be lost in paradise 
i'm so lost in paradise if i open up my eyes 
Otsutasin, et pean ikka vahepeal blogi postituse ära tegema, muidu tuleb liiiga pikk.
Aga jah, eelmine neljapäev ehk nädal aega tagasi, tähistasime siis Krissu sünnipäeva. Päeval käisin ta kingil ehk postril ja Magistralis järel ning õhtul istusime alguses Krissu ja Caro juures ja hiljem läksime linna (Laborisse) ja suhteliselt hommikul jõudsime alles tagasi. Nädalavahetuse veetsin Tallinnas ja see nädal on möödunud tavapäraselt koolis käies.

Eile käis aga Henrik Tallinnas. Saime kaubamaja juures kokku ja olime seal ja Viru keskuses ja siis käisime Rottermanni kvartalis (Henrik ostis Pull&Bear-ist mingi kampsuni ja pusa vahepealse asja). Peale seda otsustasime Solarisse ja sööma minna, mõtlesime Vapiano peale, aga see oli suhteliselt täis, seega läksime ikkagi Hessi :D
Siis käisime Solarises niisama ringi ja toidupoes ka. Mingi aeg saime teada, et Karl läheb ikkagi kolmapäeval koju (ehk siis eile), mis tähendas, et Henrik ei pidanudki bussiga tagasi minema vaid sai Karliga autoga. Istusime siis Viru keskuse Robert's Coffee-s ja ootasime, et Karlil eksam läbi saaks.
Kunagi Karl helistas ja siis läksime Hollywoodi ette, et ta meid sealt peale saaks võtta.
Tegin paar väikest ostu ka. Kunagi olid riideesemetest mu lemmikuteks pluusid/särgid, praegu on aga kindlasti teksad ja seetõttu ma ei saanudki neid ostmata jätta :D So prettyyy~ :3
Ja leidsin ka midagi, mida ma juba niiii kaua otsinud olen. Nimelt on mu juuksed, eriti talvel, megalt elektrit täis ja see on väga ebameeldiv. Olime siis Kaubamaja ilumaailmas, kui avastasin ühest juuksehoolduse letist selle Bed Head-i juuksesprei. See on TÄPSELT see, mida ma tahtsin. "Viimistlusvahend, mis annab kerge hoiaku ning eemaldab juustest staatilise elektri ja säbrulisuse. Kaitseb kuumusest tulenevate kahjustuste eest." Ühseõnaga perfect, sest mu juuksed on koguaeg elektrit täis ja kuna ma kuivatan neid alati föönitades, siis see kuumuse kaitse on head boonus. See sprei maksis küll 3x rohkem kui tavalised, aga oh well, vähemalt on suhteliselt suur pudel...
Ja proovisin ka lõpuks selle vee ära, päris mõnusa maitsega oli, aga mingi 2 eurot 0.5L pudeli eest küll ei maksaks muidu, sest mingit muud toimet ma sellel küll ei tuvastanud :D
Jaaa oli uut pakki plaastreid vaja, sest ma suudan koguaeg endale näppu lõigata vms ning leidsin need armsakesed ^.^
Praegu ma mõtlen, et kas minna kolmeks tunniks magama või mitte... sest umbes 8st peaks ma üles tõusma, et pesemas ära käia ja valmis sättida ning siis poole 10st Glehni lossi poole liikuma hakata. Ei tea, kas öösel ka üldse mõtet on magama minna... vb paar tundi jõuaks enne, kui uuesti 10ks hommikul Mõõtmisesse minema peaks :D
Üldiselt vaatan Game of Thrones-i, sest kümne päeva pärast tuleb uue hooaja esimene osa välja, ja mängin Skyrim-i :D
Aga olgu, piisab küll tänaseks.

No comments