HE SAID, IF YOU DARE COME A LITTLE CLOSER

funny you're the broken one but i'm the only one who needed saving 
'cause when you never see the lights it's hard to know which one of us is caving 
Kuna ma pole telefonist mingi miljon aastat pilte lisanud siia blogisse, siis ma ei viitsi väga palju ajas tagasi ka minna ja neid siia hunnikute viisi nüüd panna. Aga mõned viimasest ajast siis ikkagi.

Ükskord nägime Caroga raamatukogus perfect raamatut, täpselt meile mõeldud - The Penguin :D

Karliga käisime millalgi jälle Vesivärava Grillis, sest seal on niii head burgerid ja isegi suht tervislikuma poolsed ka (võrreldes tavaliste burgeritega, sest seal on päris palju värsket vahel ja kõik grillitakse otse grilli peal ka, mitte mingis rasvapotis :D). Karl oli mr. generous ka ja no "who says 'no' to free food?" eks :D

Millalgi tegin ise ka endale süüa wowowow.

Teisipäeval oli siis Krissu b-day ja 16:07 trolliga sõitsime linna.

 Seal läksime kohvikusse Komeet, kus istusime päääris kaua.

Siis millalgi õhtul tulid Gert ja Saara ka ja siis läksime Vapianosse sööma.

Ja siis Gerti juurde jalgpalli vaatama ning vähemalt minu puhul ka füüsikat õppima :D 

Pärast saime Madisega ühika juurde tagasi ja siis oli kell mingi 12 läbi öösel ja umbes poole 1st läksin voodisse, kuigi magama pmst ei jäänudki üldse (mis sest, et mega väsinud olin... ma olen retarded vist).

Täna oli päris jama päev (niuniuniu). 8st pidin juba koolis ja analüüsi harjutustunnis olema, peale seda oli füüsika harjutustunnis kontrolltöö (10st) ja 2st oli ka mate analüüsi teooriatöö (vahepeal õppisime Caroga raamatukogus). Peale seda kõike olin suht dead, aga läksin ikkagi umbes tunniks raamatukokku ja tegin kohe osad analüüsi kodutööd ära (5/8 sai tehtud), siis on järgmine nädal vähem teha vaja.

Varsti vist lähengi magama ära, sest pole viimasel ajal korralikult magada saanud ja uniii on. Ning homme on suurem Krissu sünnipäeva tähistamine õhtul, linna minek ja puha. Nii et siis ka väga kaua magada ei saa, sest reedel on ka kool juuu.
Nädalavahetuseks jään seekord Tallinnasse jaaaaa MAGAN :3

Aga olgu, piisab ka tänaseks.

No comments