HE WASN'T FINDING ANYBODY WHEN HE WAS ON THE SHELF

well if we take all these things and we bury them fast 
and we'll pray that they turn into seeds, to roots and then grass 
it'd be all right, it's all right, it'd be easier that way 
or if the sky opened up and started pouring rain 
like he knew it was time to start things over again 
it'd be all right, it's all right, it'd be easier that way 
Hommikusöök täna.

Plaanid muutusid ja ei pidanudki bussiga Pärnusse minema, sest sain Karliga (ta läks Paikusele natukeseks). Karl pani mu PK juures maha ja läksin siis tegin oma ID-kaartiga selle uuenduse värgi ära (grr sain uued pin koodid, mis pähe pean nüüd õppima). Siis tegin veits secret business ninja time missiooni ja pärast läksin raamatukokku, eesmärgiga ainult VAADATA ja aega parajaks teha, aga muidugi lahkusin ma sealt nelja raamatuga kotis (ma ausalt ei tea, mis mul viga on, sest ma ei satu Pärnusse enam väga tihti (sealt läbi sõidan alati suht hilisel ajal, kui raamatukogu juba kinni on) ja ma tean, et ma ei saa neid raamatuid päris pikka aega ära viia... i gotta check into rehabbb). 
Need raamatud, mis võtsin (tundusid kõik päris head).

Kuna ma sain kõik asjad nii kähku valmis, siis peale seda läksin Kaubamajakasse (kõndisin veits ja mingi osa sõitsin bussiga ja siis kõndisin natuke veel). Jõudsin mingi 10 minutit seal olla, kui Karl juba helistas, et kus ma olen. Ta tuli mingi 15 minuti pärast mulle järgi ja siis hakkasime kodu poole sõitma. Käisime maalt ka läbi korra (Karl tahtis ühest asjast pilti teha) ja siis lõpuks jõudsime tiiruga koju ka enne kolme midagi.
Henrik tuli natuke peale meid koju ja emme tuli mingi viiest ja siis tegi süüa.
Niiii hea õhtusöök oli täna: kanafilee, praetud saiakuubikud, feta juust, hiina kapsas ja tomat.

Nüüd ma pean oma kirja puhtalt ümber kirjutama, sest homme hommikul pean selle posti ära viima.
Ja lood on nii, et lähen hoopis homme juba Tallinnasse tagasi, sest nüüd ostetakse Karli kaamera ära lõpuks (nutan) ja siis nad kohtuvad Viljandis ja sealt otse Tallinnasse, kus teine ostja on (kaks eraldi inimest, üks tahab kere ja teine objektiivi) ning ma lähen siis juba ka kaasa, suva see üks päev, bussiga küll ei taha minna (eriti kuna Karlil lõppeb paari nädala pärast juba kool ära ja siis ma pean koguaeg bussiga sõitma hakkama... cry cry cry).
Mainiks veel ära, et mu uus sõltuvus on DDO (tänks Caro). Eile lugesin Death Note-i kuuenda volume-i ka ära ja Skip Beat!-i viienda, mis tähendab, et ma ei saa neid enne edasi lugeda, kui olen mõne uue volume-i ostnud (ma teadlikult ei loe netist, sest muidu oleks mõttetu osta). Kurb, mõlemad jäid mega heade kohtade pealt pooleli ka.
Aga olgu, lahkun nüüd siis seda kirja kirjutama.

No comments