FEELS LIKE A LONG WAY DOWN

walking on the rooftops
talking of times
with our eyes a glowing like the city lights
she stands on the ledge
she says 'it looks so high' 



   Eile päeval käisime emme, issi ja Karliga maal. Vaatasime Karli väiksed tammed üle ja istutasime kastani istikuid pargi äärde ja tulevase sissesõidutee äärde ka. Õhtul tulime Karliga Tallinnasse ära.
   Täna käisin Kristiines ja ostsin endale uued kõrvaklapid, sest vanadel juba ammu üks klapp ei töödanud ja nüüd paar päeva tagasi lõpetas ka teine klapp töötamise seega ma olin täiesti ilma muusikata :D EMTs käisin ka ära, et uuest kuust saan siis uue paketi. Natuke jalutasin niisama ka ringi ja ostsin paari musti ülepõlve sokke (ülepõlve sokid............), sest juba mõnda aega olen selliseid lihtsaid tahtnud. Mütsi ostsin ka, mitte, et suvi tulema hakkaks või midagi... Ja Eggplant Frost küünelaki :D Aga see on päris ilus, tumelilla sinise varjundiga.
   Õhtul lähen vist Karliga ka poodi kaasa ja loodan, et ehk ta lõpuks toob mu kaamera juhtme ka mulle ära, mis on Karli käes nii umbes kaks nädalat olnud. Kodus olles sain teise kaamera juhet kasutada, aga Tallinnas pole mul siin midagi :D Also pean vist varsti hakkama uut iPhone-i juhet ostma, sest Karl võttis minu oma endale, sest apparently olin mina ühe tema oma juba ära lõhkunud ja see olevat nüüd ka veel teine tema oma :D Ja seega sain mina tema vana, millel on traadid väljas ja puha :D
   Aga muidu nii mõnus ilm täna jällegi. Kahju, et ülehomme jälle külmaks läheb, aga samas vaatasin, et siis peaks kohe uuesti ka soojaks minema, mis on päris tore. See koolinädal tuleb ka päris halb, aga oh well, peab kuidagi hakkama saama.

No comments