NO LIMITS JUST EPIPHANIES


i stretched my hands out to the sky
we danced with monsters through the night 




   Ükspäev oli siin jälle vihmane ilm ja võtsin siis kaamera kätte ja käisin kodus ringi natuke :D Täna oli aga üüülimõnus ilm, käisime emmega päeval surnuaias koristamas. Peale seda võtsime kuuri pealt veranda toolid alla, siis puhastasin neid ja sidusin padjad külge ja värki. Henrik ja issi sõitsid hommikul Tallinnasse, et Saab remonti viia ja tulid siis pärast Karliga koju. Pühapäeval lähengi arvatavasti Karliga koos Tallinnasse tagasi.
   Homme oleks plaan grilli teha, nii ilusaid ilmasid lubab siin järgnevateks päevadeks. Täna oli ka juba nii, et panin kaks pusa selga, kui surnuaeda läksime (tuulekas ja üldse kõik joped on mul muidugi Tallinnas :D), aga lõpuks oli mul ikka liiga palav ja pärast olingi kodus õues lihtsalt ühe pusa väel. Niii mõnuuus.
   Teisipäeval sai üks pakk ka tellitud (õigemini emme töö juurest nad kamba peale tellisid ja ma valisin ka 2 asja), aga kahjuks on nii, et ma lähen ise pühapäeval Tallinnasse ja nüüd ei teagi, et millal oma asjad kätte saan. Õnneks issi ikka sõidab Tallinna ja Kilingi-Nõmme vahet päris palju, loodaks ikka lähiajal kätte saada. Eks siis räägin täpsemalt ka, aga praegu küll niii ootan juba.
   Aaa, Karl ostis endale siin vahepeal iPhone 4S-i ja mul on juba päris mõnda aega olnud 4 ja meil on mõlemal need valged ka. Kes juhuslikult ei tea, siis iPhone 4 ja 4S näevad välimuselt peaaegu identsed välja, nii et jumal tänatud, et me koos ei ela, muidu oleks päris palju segadust vist :D

No comments