YOU SAID YOU LIKED MY COBAIN SHIRT

now we're walking back to your place
you're telling me how you love that song about living on a prayer
i'm pretty sure that we're halfway there 



Ega väga palju tarka polegi tegelikult rääkida. Laupäeval tulin emme ja issiga Tallinnasse, hängisime päeval ringi, sõime India sööki ja shoppasime. Pühapäeval pikutasin niisama ja käisin Kristiines ka korra, aaa ja sulatasin külmkapi kella 4ni hommikul, siis magasin 2,5 tundi ja läksin hommikul tööle :D
Ma olen üldse viimasel ajal täiesti magamata, õhtud koguaeg venivad ja kuigi olen väsinud, siis ikkagi magama ei jää, olen pool ööd üleval ja ärkan koguaeg üles ka :(
Muidu käin tööl ja mulle niii meeldib see. Kogemata olen ka viimasel ajal päris palju shoppamas käinud, ooops. Ülehomme (reede) õhtul vist Krissuga Pärnusse ja issi tuleb sinna järgi. Laupäeval hakkab lõunal 2st K-Nõmmes Schilling ning Caro ja Krissu tulevad mulle siis külla ja hängime Schillingul. Pühapäeval jälle Tallinnasse tagasi, kuigi see öö ka arvatavasti väga palju magada ei saa :D jaaa esmaspäevast jälle uus töönädal.
Aga nüüd head ööd, ma PEAN magama minema, reaalselt olen viimase 4 öö jooksul kokku ~14h maganud, mis teeb keskmiselt 3,5h öö kohta, halb.

No comments