OH I'M A MESS RIGHT NOW INSIDE OUT

see the flames inside my eyes
it burns so bright i wanna feel your love
easy baby maybe i’m a liar
but for tonight i wanna fall in love 



Tüüpiline mina, pidin selle postituse vist juba 2 nädalat tagasi tegema ooops :D Tegelikult on see mul siin draftina umbes nii kaua lahti ka olnud, aga lihtsalt pole jõudnud ega viitsinud kirjutama hakata.
Pean nüüd korralikult mõtlema, et mis kõik vahepeal juhtunud on lol (võtan parem märkmiku ette :D:D). Muidu käin ikka ilusti tööl koguaeg.
5. juulil oli Schilling wooo. See oli siis laupäev ja ma ise läksin päev varem ehk reedel peale tööd Tallinnast koju nii, et jõudsin mingi 8 aegu õhtul alles koju. Laupäeva lõunal tulid Caro ja Krissu minu juurde ja natuke peale 2te päeval läksimegi juba suveaeda istuma ja üritust nautima. Ülipalav ilm oli, aga muidu oli väga tore päev. Pühapäeval sõitsin Tallinnasse tagasi, et esmaspäeval jälle ilusti tööle saaks minna.
9. juulil käisime Krissuga õhtul Õllesummeril, kuna tahtsime Bastille-i vaadata jaaaaa see oli kõik ja veel palju rohkem kui ma oodata oskasin. Ma olen neid kuulanud juba sellest ajast peale kui Bad Blood lyric video Youtube-i ilmus ja plaat on mul ka olemas ja puha, aga see live oli küll perfektne (mul tegelikult natuke pilte ka, aga need on telefonis ja minisuguse telefoni piltide postituse pean nkn lähiajal ka tegema :D).
Eelmise nädalavahetuse (19.-20. juuli) veetsin kodus. Tegelikult oli nii, et reedel läksin töölt natuke varem ära ja sõitsin bussiga 3 tundi koju ja pärast läksime keskööks Positivusele. Sealt tulin tegelikult juba laupäeva hommikul ära (korralik festivali nautimine ikka, veetsin ühe öö seal telgis :D). Plaanisin pühapäeval tagasi minna, aga jõudu polnud ja Krissu ka ei tulnud, seega ei läinud ka lol. Pühapäeval käisime Karli ja emmega Pärnus ja Paikusel ka, sest ootamatult oli ka uut dressikat vaja kuna oma lemmiku roosaga suutsin konksu otsa kinni jääda ja selle katki tõmmata :( Selle asemele ostsin aga sama firma oma ja suht sarnase pusa ka, ainult teist värvi ja selja peal teine kiri :D Esmaspäeva olin enne juba vabaks võtnud ja õhtuks tulin Tallinnasse. Sain veel korraliku rännaku ka teha, sest tahtsin endale kahte paari Vanse osta (tavalised mustad authentic lo prod ja veits sädelevad coral authenticud). Pärnust öeldi pühapäeval, et Ülemiste Sportlandis on mõlemaid minu suurust olemas. Esmaspäeva õhtul peale Tallinnasse jõudmist ja ühikast läbi käimist sõitsin siis ühistranspordiga Ülemistesse, kus tuli aga välja, et ei, seal neid pole, aga tegelikult hoopis Roccas on. Imeline :D hakkasin siis kiiremas korras teise linna otsa Roccasse liikuma. Probleem oli põhiliselt selles, et mu telefonil oli 5% akut ja mul oli alla tunni aja aega Ülemistest Rocca al Maresse jõuda, sest muidu pandi juba poed kinni, agaaa jõudsin. Täpsemalt 10 minutit enne poodide sulgemist :D ja sain ka mõlemad paarid, nii et läks õnneks.
Selle nädalavahetuse veetsin rannnaass. Mõlemad päevad, mis tegelikult on päris väsitav. Jah, päev otsa rannas pikutamine ja vees ulpimine ON tegelikult päris väsitav :D aga ma ei kurda, mu lemmik tegevus üldse on veekogude juures olemine (järv, meri, mis iganes), nii et minu jaoks oli see kõik väga tore. Sain korralikult päevitada ka lõpuks. Ja see koht, kus me täna rannas käisime, oli niiiii ilus ja vesi oli täiesti läbipaistev ja puhas ja üldse väga chill koht *o*
Aga ok, plaan on täna natuke varem magama minna, sest nädalavahetusel äratas Karl mõlemal päeval mind hommikul oma telefonikõnedega üles ja ei saanud väga kaua magada. Telefoni piltidega postitus tuleb ka millalgi, aga mingeid lubadusi ma enam ei tee, sest neist ma ilmselgelt nkn kinni ei hoia :D

No comments