HOW’D IT GET TO BE ONLY ME?


i need more dreams and less life
and i need that dark in a little more light 



(telefonist. tegelikult on vahepealt puudu mõned pildid, mis ka siia lisada tahan, aga küll need ka siia jõuavad kunagi)

Midagi erilist polegi rääkida. Käin tööl põhiliselt. Pidin eelmine nädalavahetus koju minema, aga plaanid muutusid ja jäin ikka Tallinnasse. Nüüd tuleval nvl lähen kindlasti koju. Võtan vist esmaspäeva ja teisipäeva vabaks ja olen laupäevast kolmapäevani üldse kodus (kolmap nkn püha). Saab veel viimast kord natuke kodus puhata enne kooli algust (ja loodetavasti ka AC: Black Flagi lõpuni mängitud...).
Vähemalt ilm on nüüd natuke jahedam. Ma eelistan suve talvele iga kell, aga mitu nädalat järjest 30 kraadi on ikka natuke liiga palju. Aga ei, tegelikult ma ei kurda ka, nkn on kohe-kohe sügis (mida ma praegu natuke isegi ootan) ja siis võib ainult unistada sellisest soojast. Minu jaoks ideaalne ilm on selline, kui ma saan olla teksade, pluusi ja pusaga ja siis on paras.
Aga ok, ma olen viimasel ajal päris halb siin postitamises, aga õnneks pole midagi rääkida nkn :D

No comments