AND I THOUGHT MAYBE YOU'D STAY AND TRY TO OUT-DRINK ME

   
and if you wanna shut down and pose as positive
and hide smoking from relatives and rest on me
honey that's alright 



Kuidagi täiesti kogemata on juhtunud nii, et viimasest postitusest on enam-vähem kuu aega möödas... nojah :D


   Üks nädalavahetus võtsime Karli, emme ja vanaemaga ette väikese roadtripi Mihklisse, et esivanemate kohta uurida. Ilm oli ka õnneks enamjaolt ilus.

   Ja mingi öö käisime Karliga mere ääres virmalisi ka pildistamas. Virmalisi ennast tegelikult väga palju polnudki, aga ilm oli minu jaoks ideaalne (tuul ja suured lained), nii et niisama oli ka ülimõnus.

   Vahepeal lõpetasin Tele2-s oma praktika slash töö ja kool jõudis ka jälle peale hakata. Nädalavahetuse veetsin just kodus ja paari nädala pärast pean jälle uuesti lõunapoole sõitma, sest lõppastme koolitus oleks vaja autokoolis ära teha ning millegipärast lubasin ma emmele, et teen selle septembri jooksul ära :D Natuke jama on sellega küll, sest Tallinnas ma ilmselgelt seda tegema ei hakka ehk pean Pärnusse sõitma. Laupäeviti hakkab Aides aga lõppastme koolitus kell 8 hommikul... Tallinnast ma sinna kuidagi ei jõua, mis tähendab, et pean reedel koju K-Nõmme sõitma, laupäeva hommikul Pärnusse, seal läheb umbes pool päeva kogu selle jamaga ja siis ei teagi, kas minna otsa Tallinnasse ära või uuesti koju tagasi ja siis hoopis esmaspäeval Tallinnasse... Põhimõtteliselt jube tüütu edasi-tagasi sõitmine, aga no muud valikut ka pole, kui tahan oma lube ikka edasi kasutada.
   Praegu on mul tegelikult päris halb olla ja mõtlen, et peaks magama ära minema, aga mul on viimasel ajal uus obsession, nimelt netist kokaraamatute tõmbamine. Mul on neid reaalselt juba terve suur kaust täis :D Õnneks on mul loengud üldiselt peale lõunat, neljapäeval küll terve päev (reaalselt 8st hommikul kuni 19.15ni), aga see-eest on reeded hoopis vabad.
   Kuigi kool on kõigest ühe nädala kestnud, on mul millegipärast jube väsimus juba peal. Kuulates/vaadates seda kodutööde ja projektide mahtu, mis see semester teha on vaja, pole muidugi midagi imestada, aga siiski... Praegu peaks just kõige rohkem energiat ja jõudu olema! :D

No comments