FEELS LIKE WE ARE STUCK HERE IN A BADLY WRITTEN TV SHOW

thought the cupid shot me with love, it was only an arrow
just 'cause we in deep doesn't mean we can't enjoy the shallow
never gonna make me want it, make me want it more than fun
if you wanna be the one, be the one just for now
Käisin mõned nädalad tagasi raamatukogus ja võtsin mõned raamatud, mis tundusid enam-vähme huvitavad.
Selle One Day'ga on selline lugu, et tegelt ma tahtsin seda filmi vaadata, sest ma nägin kunagi trailerit, aga siis polnud aega ja mõtlesin, et võtan hoopis raamatu. Yay.
Ikkagi lemmikud jõulutuled everrr (sp teengi neist koguaeg samasuguseid pilte, muhaha).
Siis kui Karl uue objektiivi ostis.
Täna hommikune Scrabbble (jee) ja Karl ja Henrik Scrabble'i ajal (trololol).
Ja 2 toredat pilti minu toas ka tehtud.
Nagu näga võib siis mul on Photoshop tagasi. Karl lubas eile, et kui ma talle ühed plaadid üles otsin, siis ta paneb mulle uue eks. Ta muidugi arvas, et ma ei leia neid üles, sest ta ise oli neid juba otsinud, aga mina leidsin kohe. Nii et jah, jeeee.
Mõtlesin, et ooo, kirjutan täna, aga tegelt ei viitsi ka.
Henrik tegi mulle just midagi head süüa (special nuudliroog, hahaha).
Nii, et nämm nämm nämm, ma sööööön nüüd (no kidding, niiiii hea on).

No comments