INTO THE DARK IS WHERE YOU'RE DRAGGIN' ME

one night to be confused, one night to speed up truth
we had a promise made, four hands and then away
both under influence, we had divine sense
to know what to say, mind is a razor blade
ÕõõõõÕõõõõÕõõõõ ma olen praegu nii kuri.
Photoshop jamab juba mitu päeva ja ma ei viitsi sellega tegeleda, aga ilma ka ei saa.
Ja homme kõigest 3 tundi koolis, siis bussi peale ja K-Nõmme ja perearsti juurde.
Ja siis lebokas.
Või mitte.
Ütleks, et 3 mate kodust kontrolltööd tuleks vist nvl ära teha :D Hahaha.
Ei viitsi midagi teha enam ja jõule ja aastavahetust tahaks, palun.
Ja see, koguaeg:
Igastahes, autokool on lahekas ja mu sõiduõpetaja on ka mõnus ja mulle üldse meeldib sõita.
Ühesõnaga jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Aga muidu Karl on blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Msnis vestlus pmst selline:
Mina: kust kaudu reedel koju lähed?
Karl: sealt, kus sind pole.
LOL mida iganes, eks.

Ja ei suuda otsustada, kas tahaks praegu jõule või suveee.
Ooo ma olin niii nigga see suvi, enam mitte kahjuks :(

No comments