I NEED TO MARRY A MAN FROM BEL AIR

they say a picture says a thousand words,
but i would trade a thousand pictures to hear one of yours
Ma laenutasin kunagi raamatukogust raamatu nimega Salajane (ingl. k. Hush Hush) ja ma pean ütlema, et eesti keelne tõlge oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii halb. Jube lihtsalt. Polnud ammu nii halvasti tõlgitud raamatut lugenud. Kõik kõlas lihtsalt niii kahtlaselt, nagu keegi ei räägiks päriselt niimoodi. Tahaks seda originaalis (inglise keeles) lugeda parem, aga pole leidnud veel. Lugu ise tundus normaalne, aga noh, ma suht skimmisin kähku läbi, ilma korralikult lugemata, sest ma lihtsalt ei suutnud.
See oli mingi mitu kuud tagasi reaalselt, aga praegu alles meenus :D

Tegin siin sõbrakestele veits küpsiseid täna.

Muidu ma mõtlen, et hakkan varsti jälle Inglise keeles seda blogi kirjutama. Eesti keel lihtsalt kõlab vahepeal nii kahtlaselt ja ma ei tea, mulle meeldib Inglise keeles palju rohkem rääkida/kirjutada. Jube eks, aga ma ei saa sinna midagi parata :D

Ja praegu ma olen GTA 4 ässs. Teeme Karli ja Henrikuga õhtuti triatlone (langevarjuga hüpe + paadiga sõit + autosõit) ja no kammooon, minuga juhtuvad koguaeg kõige haigemad asjad :D
Nt. kukkusin peaga vastu kõnniteed, sest unustasin lahngevarju lahti teha ja muidugi surin ära. Siis mitu korda juhtus seda, et kui ma paadist välja hüppasin, siis paat veeres järsku tagasi ja mulle peale ning ma jäin sinna alla kinni ja surin ära :D Või siis autoga sõites, kui üle pea hakkad veerema eks, Karl ja Henrik pöörlevad alati lõpuks õigetpidi, aga ma jään alati pea alaspidi ja seega 'you wrecked the car' :D No mida iganes, eks :D
Aga ma sõidan nsm (ja pidurdasin järsult nii, et tagumine auto sõitis mulle otsa, siis mees seal sees 'you jerking off in there or what?' :D) ja saan aina promaks.
Ooo, vanasti ma olin nii hea raider, nüüd enam mitte nii väga, aga seda saab parandada (muhaha).

Aga ok, ma ei viitsi enam kirjutada praegu :D

No comments