GRAB MY HAND AND BABY WE’LL LIVE A HELL OF A LIFE

i just needed time alone with my own thoughts 
got treasures in my mind but couldn’t open up my own vault
1 - emme tegi laupäeva hommikul pannkooke *o*
2 - ikkka veel suht lemmik.
3 - käisin esmaspäeval issiga suusatamas.
4 - tegin eile pizzzat (eile selles mõttes, et kell on 0:43 ja täna on kolmapäev :D).

Mingi päev (oli vist pühapäev...) käisin Karli ja issiga Paikusel, sest viisime ühe Karli autodest sinna garaaži.
Tagasi sõites polnud mul midagi teha ja seega tegin pilte veits telefoniga (mainiks ära, et need on siis kõik tehtud liikuva auto aknast, seega pole just parima kvaliteediga).
 Ja vol 2 samal päeval.
 Esmaspäeval käisin issiga siis suusatamas. Mulle üldiselt ei meeldi külm ja paks lumi ja talv jne, aga seekord oli mets niiiiiii ilus lihtsalt *o*
Muidu on suht lebo olnud, sest vaheaeg ikkagi ju. Eile (ehk teisipäeval) käisin emmega perearsti juures kaasas (ja sel ajal, kui ma ootasin, et ta välja tuleks, tuli Kadri sinna. polnudki teda niii ammu näinud :D) ja poes ka. Lõunaks siis küpsestasin ühe pitsa valmis, sest emmel on mingi jala/selja probleem ja tal on valus kõndida.
Homme lähengi temaga kaasa Pärnusse, sest ta peab haiglasse röntgenisse ja vereproove andma minema. Saan lõpuksss ometi ka ühe raamatu Pärnu raamatukokku tagasi viia, mis mul reaalselt juba aasta otsa käes on olnud :D Aga pole viimasel ajal väga sattunud Pärnusse või siis olen raamatu maha unustanud vms :D
Aaa, Karl käis täna siis sõjaväe tervisekontrollis (või mis iganes see ka poleks) ära ja tuli välja, et ta peab ikka sõjaväkke minema ja selle aasta juuli alguses juba (mis tähendab, et tal jääb ülikoolis aasta vahele just enne viimast aastat :D). Siis on nii, et ma näen oma 19 elatud aasta jooksul Karli esimest korda kiilakana :D:D:D too funnyyy~ :D Ja lõpuks on ka siis veel nii, et kui mina ja/või Karl just ülikoolist välja ei kuku, siis me lõpetame baka samal aastal :o (ja Henrik lõpetab gümnaasiumi ka just sel samal aastal :D) Naljakas mõelda, sest Karl on minust ju kaks aastat vanem tegelikult, aga no tal selle sõjaväega jääbki juba üks aasta vahele + ta saab rakenduskõrghariduse, mis on tal neli aastat, samas kui mul on kõrgharidus kokku kolm aastat. Ja Karl tahab magistrisse TTÜ-sse tulla ja ma kavatseks ka magistri kohe ära teha. Siis käime täpselt samal ajal magistris ka :D Naljakas on see elu meil :D:D
Aga ok, kell on 1:03 ja mul on 7-st äratus, et kaheksase bussiga Pärnusse sõita, seega üritan varsti magama minna.
Head ööd~!

No comments