KISS ME ONLY WHEN I CRY

'cause you always want what you're running from 
and you know this is more than you can take 
Nom ^.^ (ja avastasin, et pandakaid on sinise-valge pakendiga ka (vanilje täidisega olid vist) :o)
 Nii ilus taustapilt mu läpakal, i knowww.
 Ja telefonist pilte:
Instagram vol 1.
 1 - lemmmikud.
2 - emme tegi aasvahetuseks ikka korraliku hunniku keedumune :D
3 - söögilaud (aastavahetus, ma usun).
4 - koolilõuna Caroga mingi päev.
5 - Caro ja Krissuga Gotsus (yummyyy, mis sest, et esimese asjana kohe tšillit suutsin süüa :D:D).
6 - emme saatis mulle jõulukomme... jaanuari keskel :D

Tavalised pildid telefonist.
 1 - õppisime raamatukogus enne sissejuhatuse eksamit (päris hirmutav kõrgust kartvale inimesele ehk MULLE :D)
2 - õppisime raamatukogus enne disk mati eksamit :D
3 - Caro mehe kurb saatus :'( :D
4 - Karliga eile Märjamaal ikka burksi peatus (nagu alati).
5 - mingid mahlapulgad meil sügavkülmas :D
6 - just cruisin' :D:D

Ja instagram vol 2.
1 - olen nii sophisticated nüüd või :D
2 - faceee.
3 - eile Tallinnas koju sõites (külm ju).
4 - mu aken täna hommikul.
5 - jõulu kummikarud ikkagi (mis sest, et mulle sellised kummiasjad tegelt ei meeldi :D).
6 - täna (omg veel külmem :o) (ei pannudki enne tähele, et mõlemad kraadide pildid on tehtud täpselt tunni ajase vahega eri päevadel :D).

Nagu näha, siis ma olen lõpuksss ometi telefonist pilte arvutisse laadinud. Tundub, et mu USB juhe on katki, sest kui ma nüüd Karli toast tema oma ära pätsasin, siis see töötab ilusti... Aga jah, pilteee siis piisavalt täna.
Eile õhtul tulin Karliga Tallinnast koju ja nüüd on mul nädal aega kodus lebo ja siis juba 2. semester TTÜ-s.
Mingi 5-st hakkasime Tallinnast õhtul sõitma, Märjamaal üks burger ja siis Karl istus kõrvalistuja koha peale. Mul oli nagu "wtf sa teed praegu?", aga ta ütles, et ma oma läpaka ja netipulga talle annaks ja ise rooli istuks... Ok siis... Mis sest, et ma sada aastat sõitnud pole (kuigi load juba pool aastat) ning muidugi oli väljas juba täiesti pime ja vahepeal oli tee isegi libe. Aga mulle üldiselt väga meeldib autoga sõita, seega no problemos. Sõitsin ilusti selle poolteist tundi Märjamaalt Kilingi-Nõmme ära, matsu ei pannud ja kõik läks ilusti :D
Muidugi suutsin ma oma veepudeli (mitte tavaline, vaid see spordi oma) ööseks autosse unustada. Karl täna päeval tõi selle tuppa ja see oli täiesti kivikõva, nii ära külmunud :D Õnneks kamina ees sulas ilusti üles ja midagi katki ei läinud :)
Täna hommikul käisin emmega poes ja megaaa külm oli. Omg, miks ma küll sellises kliimas elan...?
Aga ok, selle küsimusega lõpetangi tänase postituse.

No comments