YOU TRIED TO WARN ME BUT BABY I'M WARNING YOU

hope you see it won't mean a thing to me 
i've been doing this too long baby girl i've felt it all 
so watch out if you try to play your luck 
ain't nobody gonna care enough to catch you fall 
so don't you fall in love 
don't make me make you fall in love 
New stuff~ *o* Tegelikult ma olen päris vihane hetkel, sest laadisin enne kaamerast päääris palju pilte läpakasse. Kustutasin siis kaamerast need pildid ära ja pärast avastasin, et ainult paar üksikut pilti oli seal kaustas... the fuck!? Seega mul pole täna väga pilte...
Lemmik pilt, mis telefoniga esmaspäeval metsas tegin.
Ja Karl saatis mulle endast pildi driftimas :D:D Tunnistan, et on tõesti hea pilt :D
Eile käisin siis emmega Pärnus.
Täna on suht lebo olnud, aga hommikul ärkamine ei olnud mul väga lõbus. Long story short: vanaisa helistas emmele, kes oli ülemisel korrusel ja ei kuulnud alt telefoni helisemist. Vanaisa helistas siis issile, et wazzap ja issi helistas mulle ja siis emme helistas vanaisale tagasi... Mul oli aga sel hetkel just hea uni ja kui järsku hakkab pea kõrval telefon kõvast helisema, siis ei ole just väga tore :D
Homme hommikuks sain hambaarsti aja (kell 9... not cool), sest peab ikka vahepeal kontrollis ka käima :D
Muidu Karl tuleb täna õhtul juba koju (surprise surprise) ja pühapäeval siis lähen temaga Tallinnasse tagasi ja algabki teine semester TTÜ-s................ :'( tahaksss veeel vaheaegaaa~!
Aga kbye, ma olen ikka kurb, et kõik mu pildid ära kadusid. Homme vist tuleb uus postitus ka.

No comments