I SEE A STORM BUBBLING UP FROM THE SEA

and her daddy says he don't know 
where we gonna go? 
i'm a ghost and i don't think i quite know 
where we gonna go?
Ma tunnen ennast veidi halvasti, et ma viimati täpselt kaks nädalat tagasi postitasin... oops :D
Kui aus olla, siis ma ei mäleta enam väga, mis vahepeal toimunud on, aga lisan telefonist vahepeal tehtud pilte.
Käisin emmega vaheajal Pärnus kaasas mingi päev.
Ja pärast värvisin juukseid.
27. jaanuaril (pühapäeval) tulin Karliga Tallinnasse tagasi, sest järgmine päev hakkas teine semester.
Caroga millalgi raamatukogu kohvikus kakaod joomas.
Kaks suvalist pilti. See kassidega kaart hakkas mulle endale liiga palju juba meeldima, et ei tahtnudki seda enam Carole sünnipäevaks anda... oh welll, ma olen ikka hea inimene :D Käisime 29.ndal (teisipäeval) siis Caro b-day puhul söömas ja pärast kinos "Life of Pi"-d 3D-s vaatama. Väääga hea film oli, imo.
Mingi hommik käisin jooksmas jälle.
Caro meistriteos vol1.
Otsutasin siis ka Pepero ära proovida lõpuks. Olin natuke pettunud, sest see pakk maksab 2 euri, aga see on suhttt väike. Lootsin ikka, et sees on päris palju neid pulgakesi, aga ei... max 10tk vb oli. Maitse poolest muidu olid suht head küll.
Mingi hommikusöök.
Sain Cosmo vahelt selle ja proovisin järgi ja see tegi juuksed niii mõnusaks :3 Mega hea lõhnaga oli ka, see on põhiline :D:D
Faceee~
Caro meistriteos vol2.
Pole nagu midagi väga tarka kirjutada, midagi erilist juhtunud pole :D See semester pole väga lahe tunniplaan, aga no elab vast üle. Vaid 14 nädalat veel (haha).
Aga yea, varsti hakkan Karli ja issiga kodu poole sõitma ilusti.
See yah.

No comments