I GUESS IT REALLY IS JUST ME, MYSELF AND ALL MY MILLIONS

i say i'd rather be with you but you are not around 
so imma call somebody up and see if they be down 
'cause i hate sleeping alone, i hate sleeping alone 
Kahjuks peab see kallike nüüd prügimäele minema, sest ma olen seda issil juba parandada lasknud, aga enam pole midagi teha :(
Sain oma telefoni uue ümbrise ka reedel kätte (ja võtsin Henriku võtmehoidja sinna juurde seniks, kuni endale midagi leian).
Ja tõstsin oma tuba eile ümber. Milline mu tuba enne oli -> KLIKK! (miinus telekas, mille ma juba ammu minema lasin viia). Ehk midagi erilist ei teinud, pmst laua ja diivanvoodi kohad vahetasin ära, aga nii tundub toas kuidagi palju rohkem ruumi olevat ja dno, mulle meeldib :D
Ja üks random pilt ka veel.
Aga ok, praeguseks kõik. Reedel käisin korra koolis arvutite kodutööd esitamas ja siis natuke hiljem sain issiga koju. Eile mässasin pmstpäev otsa oma toaga - tõstsin asju ümber ja koristasin ja sorteerisin asju. Nüüd lähen vist täna õhtul Karliga tagasi Tallinnasse (vahepeal mõtlesin homme hommikul issiga minna, aga ei tea, kas viitsin ikka nii vara tõusta, et mingi 9ks Tallinnas olla... :D).
Hea küll, mul on natuke tegemist nüüd.

1 comment

today my way said...

Beautiful photos, so natural and effortless. xx

www.todaymyway.com