YOU SAY YOU NEVER HAD IT SO GOOD

well i been feeling singular 
how about let's make it plural 
spin the globe, wherever it lands that's where we'll go 
Mõtlesin, et lisan täna veidi vanemaid pilte (ipodi kaustast leidsin) ja väga võimalik, et olen neid juba varem ka postitanud.
1 - mu vana armas läpakas (rip).
2 - kuna ma see aasta kuklit ei söönud, siis tähistaks tänast vastlapäeva eelmise aasta pildiga.
3 - olime Henrikuga nii kewtid v (üks mu lemmikuid pilte minust väiksena).
4 - ja obviously olin normaalne ju :D:D (emme kunagi rääkis, et ma lampi poseerisin pildi jaoks nii... :D)
5 - emme vana koolipäevik.
6 - ooops, kutsu näris veits v.
7 - ostsime emmega Karlile Hello Kitty võtmehoidja kunagi.
8 - ilmselgelt häkker.

Ja lisaks üks lühike video, mille telfoniga tegin. Nagu näha, siis Saab on too low for snow... lol.
Ja ongi tänaseks kõik, homme algab kool 8st, seega peaks varsti vist magama minema...

No comments