YOUTH'S LIKE DIAMONDS IN THE SUN AND DIAMONDS ARE FOREVER

let's dance in style, let's dance for a while
heaven can wait, we're only watching the skies
hoping for the best but expecting the worst 
are you gonna drop the bomb or not? 
 Mingi päev tahtsime Karliga sööma minna, aga see koht kuhu me plaanisime minna oli millegi pärast varem kinni pandud (nimi ei meenu enam) jaaa siis läksime hoopis Räägupessa lol. Vähemalt sai süüa.
Neljapäeva lõunal sõitsin issi ja Karliga siis koju. Alguses sain taga lebos olla, aga Karl tahtis natuke maad Tallinnast väljas juba vahetust teha ja ise netti minna, seega mina sain taaskord koju sõita. Käisime Pärnus Kaubamajakast ka läbi ja siis K-Nõmmes poes ja siis koooduuu.
Harry Styles on nüüd mu boyfriend v :D:D:D:D
Mul ei ole mingit vabandust selle ajakirja ostmise koha pealt............ Aga The Boyd Shop-ist ostsin vanilje lõhnaga kehasprei, suht mõnus.
Eile õhtul tulin Tallinnasse tagasi ja jään see nv arvatavasti siia, ei viitsi koguaeg kodus ka käia + mul on see nädal reede lõunal alles Arvutid I harjutustund ja Karl pole arvatavasti nii kaua nkn Tlnas.
Pole viimasel ajal nagu midagi väga kirjutada ega pilte lisada, väga igavat elu elan vist :D
Aga ok, homme on 10st kool... Ma ei tea, mida see tähendama küll peaks... Et ei pea eriti vara magama minema? Ok, selle postituse lõpetan anyways ära nüüd. Cya!

No comments