MY HEART CAN'T POSSIBLY BREAK WHEN IT WASN'T EVEN WHOLE TO START WITH

life is such a fucking roller coaster
then it drops
but what should i scream for?
this is my theme park
Olen laps, aga tähestik siiski ju, fun fun fun! :D
 Lemmmik pluus vist.
 ^___^
Lemmik kalender/märkmik everrr, Star Wars special edition siiski ju.
Ja avastasin järsku, et veel väike osa on ära murdunud lol. Aga praegu veel käib ka, kunagi peab hakkama uut vaikselt vaatama...
 Ok, kõigest kolm päeva esimese eksamini :o
Hakkan vaikselt terveks vist saama (mega jama aeg ikka haige olemiseks, sest peavalu tõttu on väga raske õppimisele keskenduda...).
Kuulan üle saja aasta powerit arvutist jaaa Tiesto - Maximal Crazy käib praegu... pole väga mu lemmik laul, aga muidu üldiselt päris head laulud tulevad täna.
Ja lisaks veel, et ma olen viimasel ajal liiga palju kohvi jooma hakanud... not good.
Nüüd hakkas Keri Hilson - I Like, aaaaa memories.
Aga ok, kell on 17:17 ja ma lõpetan selle postituse.
Ps! Sorri, tean, et mega igavad postitused viimasel ajal. Kui eksamid läbi saavad, siis ehk hakkan normaalsemaks veits.

No comments