AND THE PEAK AIN'T REACHED BUT THE PEAK IS ALL I FEEL

are you on my cloud yet? 
Laupäeval (mu sünnipäeval haha) käisime Caroga lõunat söömas. Lõpuks otsustasime minna Nõmmel ühte kohvikusse, mis osutus väga heaks valikuks, sest kanawok oli niii hea seal.
 Pärast jalutasime üle silla...
 Ja käisime Nõmme turu läbi, kust ma endale natuke ploome ostsin.
 Pühapäeval oli hästi ilus ilm ja seega mõtlesin, et lähen natuke välja pildistama. Käisin Nõmme metsarajal ja pärast kõndisin teed mööda tagasi. (eelmise postituse pildid tegin siis)
Mat. analüüsi spikker. Okei, pigem nagu abileht, sest minu sõnavaras tähendab spikker midagi sellist, millest õpetaja ei tea ja mida sa salaja kasutad, aga see siin oli täiesti lubatud :D Loodan, et töö läks enam-vähem normaalselt ka.
Ja Carot tabas taaskord igavus, seekord oli tunniks Õigusõpetus (yay!).
Sõbrapilt Madisega :D (sorry Caro :D:D)
.... laud.
Pole õrna aimugi, mis fight siin toimub... :D
... aga tagajärjeks oli, et Kristine nuttis üksinda nurgas :D:D
 Ja selle pildi tegemine valmistas päris suuri raskusi, aga lõpuks oli ikkagi mission accomplished.
Mõtlesin, et kirjutan täna kahest unenäost. Nägin neid mõlemaid järjest ühe öö jooksul paar ööd tagasi.
Kahjuks esimesest ei mäleta ma ise midagi peale selle, mis ma oma telefoni märkmetesse hommikul kell 3:35 kirjutanud olen :D Jutt siis selline: "Sõitsin pirukaga (auto) ja panin surnuaia juures matsu. Inimesed sõitsid mööda ja tõstsid auto tee peale. Issi ütles, et midagi pole viga." :D:D:D Issi arvamus oli väga tähtis vist :D Ja nüüd meenub, et inimesed tõstsid reaalselt käsitsi selle auto tee peale tagasi mu unenäos. Lihtsalt tõstsid õhku ja siis tee peale. Haha.
Teist unenägu mäletan ma väga hästi. Võib-olla sellepärast, et peale seda ärkasin ma juba päriselt üles... Igastahes, ma olin koolis (mitte üheski koolis, mida ma teaks) ja ma ei tea miks, aga ma kõndisin mööda koridore ja järsku olid kõik sildid vene keeles ja siis lampi läksin mingisse Advanced Russian tundi (juba see tunni valik näitab, et see pidi uni olema :D). Tunnis ei saanud mitte midagi aru. Õpetaja isegi rääkis minuga vahepeal midagi mega raskes vene keeles, aga ma ainult noogutasin vastu :D Siis vahepeal mu kõrval lauast mingi tüüp tahtis rääkima hakata.... VENE KEELES :D Aghhh, see oli väga ärritav, sest ta oli nii ilus, aga ma ei saanud mittte midagi aru :D Mingi hetk tund lõppes siiski ja ma hakkasinkohe kähku ära minema ja siis see samune tüüp ütles mulle midagi ala "ma tean, et sa ei oska vene keelt", naeris ja kõndis minema. Ja siis ma ärkasin üles. Lol mida!? Ja see kool ise oli ka mega creepy, hästi pime ja puidust seintega ja mingid imelikud vanaaegsed valgustid olid :D
Igastahes jah. Ma mõtlen, et peaks võtma mingisuguse vihiku ja hakkama oma unenägusid üles kirjutama, sest ma näen ikka nii haigeid asju vahepeal ja vähemalt pooltel kordadel unustan kahjuks ära, sest ei räägi kohe kellegile ega kirjuta üles. Ja kui ma telefoni sellised üksikud laused kirjutan, siis see väga ei aita ka :D
Aga ok, olen täna nii megaselt kirjutanud juba, et aitab ka :D

No comments