I SEND MY BEST REGARDS FROM HELL

you don't love me
big fucking deal
i'll never tell you how i feel
Täna päeval siis - vihma sadas ja päike paistis.
 Karl tõi mulle kodust asju ja emme oli sinna väikese kingituse peitnud (kuigi ma olen oma sünnipäevakingi juba kätte saanud). Nii armas. Teen millalgi parema pildi ka (nagu näha, siis siin käed värisevad :D:D), sest Karl tõi mulle kodust kaamera (yay) ja teisipäeval toob ta mulle enda oma ka nädala lõpuni laenuks O__O JEEEEEEEEEEE.
 Nädala sees jõudis siis koju mu eBayst tellitud pakike ja Karl tõi selle täna teiste asjadega ära. Ma olen niiiiiiiiiiii rahul selle ostuga. Veits raha läks, aga ma olen seda pusa juba ammu tahtnud. Emme mulle mingi päev telefonis ütles, et see pakk näeb nii väike välja, et ei tea, kas on mingi mega õhuke v (ma ei lubanud neil pakki lahti teha :D), aga ei. Nii hea soe ja piisavalt paks on. Käised on ka täiesti parajad, mis on ime :D mul mingid pikad käed ja osadel riietel jäävad käised liiga lühikeseks... lol. Ja seest on hästi mõnus pehme. Ahh, nii mõnus. Ma juba kunagi varem tellisin selle ühest Eesti poest, aga siis oli sellega mega jama ja ma lõpuks võtsin raha tagasi ja jätsingi tellimata. Aga nüüd on siis käes ja tuju hea :D Ja kes teab, mis logo see seal peal on????? :D Üks lemmikutest siiiani ju.
Aga jah. Pole midagi tarka rääkida. Jooksmas ikkagi ei käinud täna, sest vihma sadas ja pärast lihtsalt ei viitsinud enam :D:D Homme kool alles 10-st, mis on tore. Ja nüüd esmaspäevad palju lühemad ka, sest mat. täiendusõpe sai läbi. Seega lõppeb kool nüüd juba 15.30 jeee. Ja neljapäeviti üle nädala vaid hommikuti disk. mat. harjutustund (kell 8 -.-). Nii et tunniplaan on ka väga heaks läinud :D Pmst ainult esmasp - kolmap kool. Ahhh, mõnus.
See laupäev on mul siis sünnipäev ka. Armas.
Aga ei viitsi rohkem hetkel rääkida ka. Mu läpakas ei taha mind miskipärast viimasel ajal üldse Facebooki lasta, aga sain just juhuslikult sisse, nii et see on ka tore :D
Ps! Emme saatis mulle õunakooki taaskord (YUMMY).
Ok tsau.

No comments