UP IN THE CLOUDS WE'LL BE HIGHER THAN EVER

happy in the club with a bottle of red wine 
stars in our eyes 'cause we're having a good time 
eh-eh eh-eh so happy i could die
Sest meie tuba on nii korras ikkagi :D
 Jeee.
 Vaatasin eile õhtul filmi nimega Excision. Väga... haige oli ikka vahepeal :D
 Ostsin endale täna sushit yay! 5 euri noooooooooooooooooooo. Hahaha, nädala aja pärast sünnipäev siiski.
 Ja lõpuks ometi sain juuksevärvi ka. Ma loodan, et jääb normaalne, sest ma pole seda enne kasutanud, aga see tundus kõige lähedasem mu praegusele juuksevärvile ja muud valikut polnud :( Homme vist värvin ära.
 Ostsin Death Note'i ja Skip Beat!'i järgmised osad, mis mul lugeda vaja, ka siis täna ära.
 Ja just lõpetasin taaskord ühe filmi vaatamise. Seekord oli siis LOL. Ma ei tea, miks ma seda vaatasin... Ok, tean, Douglas Booth (nomnomnom), aga see oli suht tavaline chick flick siiski. Ja Miley Cyrus mulle just väga ei istu, nii et jahhh.
Ja kõik. Käisin Kristiines täna. Proovisin suht mitut riiet ka selga, aga ikkagi ei leidnud midagi, mis päris meeldiks :( niu. Vaatan vist veel midagi ära ja siis üritan varem magama minna, sest kavatsen homme hommikul jooksma minna (YAY proovisin enne toas, et kas saan üldse juba joosta tossudega ja sain ja nüüd ma olen nii happpy :D). Aga jah, homme õhtul peaks Karli käest natuke asju saama (kaasa arvatud oma paki), mis on tore.
Ok, aitab ka tänaseks.

No comments