BUT YOUR LOVE AIN'T THE KIND YOU CAN KEEP

i gotta get where i'm going 
take off my mask to breathe
Tegin just Karlile veits inglise keele tööd ära, haha. Aga kui aus olla, siis mulle endale päris meeldib seda teha, kuna meil see semester ju inglise keelt pole ja seega saan niimoodi siis natuke harjutada ikkagi.
Esmaspäev oli sel nädalal ainuke normaalne koolipäev. Eile läksime siis 10-ks ilusti Väljendusoskuse loengusse, aga siis selgus, et õppejõudu pole ja loeng jäi ära. See polnud just väga lahe, sest minul oli see esimene loeng ja oleks saanud kauem magada kui oleks ette teadnud. Siis mul jäigi eile ainult Programmeerimise algkursus alles. Kolmapäeviti oli meil muidu 3 loengut, aga Erialatutvustus lõppes eelmise nädalaga ära ja seega on edaspidi kõigest kaks. Täna jäi aga Diskreetne matemaatika ka ära, sest õppejõud oli haige vms. Nii et läksime 9.30-ks Matemaatilise analüüsi harjutustundi, tegime kontrolltöö ära ja saime umbes 10.30-st juba vabaks. Ja sellega lõppeski minu koolinädal :D Homme lõunal saan Karliga koju ära ja siis on lebo mõneks päevaks (nagu Tallinnas oleks nii raske see elu eks :D).
Reedel lähen lõpuks ometi juuksurisse (eeldades, et emme ikka pani mulle täna aja...) kuigi ma seal midagi suurt teha ei taha. Praegu on mul isegi suht normaalne soeng ja ma kasvatan ka juukseid, nii et lühemaks ei taha, aga otsi lasen küll lõigata.
Henrikul on esmaspäeval (5.nov) sünnipäev, mis tähendab, et nädalavahetusel saab jälle süüüüüa. Eelmine kord kui kodus käisin, siis oli tagant järele minu sünnipäeva söömaaeg, seekord siis aga Henriku oma veits ette. Ei kurda väga, kuna viimasel ajal ei viitsi midagi süüa teha endale. Kodus on vähemalt see hea, et emme teeb süüa koguaeg :D
Panin endale läpakasse Heroes 3-e taaskord, nii et nüüd tegevust leidub. Lähengi nüüd edasi mängima kohe (kui Karl vingumise lõpetab ja oma tööd tegema läheb).

No comments