I WAS HUNTING FOR ANSWERS DOWN IN THE DARK

oh and if i had all of the answers 
and you had the body you wanted 
would we love with a legendary fire?
Eile päeval ärkasin natuke enne 12-t üles ja käin siis kodus ringi, aga mitte kedagi pole. Hakkasin sööma ja tõin läpaka alla laua peale, kirjutasin emmele msnis ja sain teada, et ongi nii. Karl oli Paikusel, Henrik koolis, issi ja emme tööl. Normaalne :D Eile suutsin siis selle Väljendusoskuse essee ka ära kirjutada, kuigi ma ei ole sellega üldsegi rahul... Ei tea, mis sealt tuleb. Vähemalt ei jätnud päris tegemata.
Täna emme äratas mind hommikul sada korda üles, kuigi polnud vaja nii vara -.- Lõpuks siis ärkasin millalgi enne 10-t veits, käisin pesemas, sõin ja läksime Pärnusse. Sain oma uue pangakaarti kätte ja viisin raamatukokku raamatuid ära, mida ma juba pool aastat pikendanud olen :D Ühe unustasin siiski viia... oh well. Pärast sai veel kaubamajakas ka veits ringi käidud ja koju tagasi. Tegime väikese pidusöömaaja minu auks, sest mul oli sünnipäev hiljuti. Sõime salateid ja NAPOLEONI KOOKI (aww yeah, mu lemmik kook everrr) jaa kõht sai niiiiiiii täis, et pärast lebotasin veits diivani peal ja vaatasin Jääaeg 3-e (ooo Blu-ray on nii mega HQ ikka).
Enne käisin Jaanika ja Sveniga (ma alati mõtlen, et kas on õige kirjutada Sveniga või Svenniga, someone tell meee!!) väljas ja natukeseks lõpus liitus meiega ka Jaan. Nii hea oli näha jälle inimesi :))))))) Jaa sai gossipit ka teada lol. Igastahes väga tore oli ja peaks millalgi ikka uuesti kohtuma, et nii pikka vahet jälle ei tuleks sisse.
Kui koju tagasi jõudsin, siis oli issi vahepeal koju tulnud ja sain kommikarbi (ma esimest korda kolme nädala jooksul kodus ja mul oli ju eelmine nädal b-day) jee. Ning sain ka teada, et ei peagi homme bussiga Tallinna minema ujeeeee, vaid saan hoopiski issiga õhtul (thank goddd). Nii et nüüd on happpy tuju ja hakkan vist mingit filmi vaatama (ahhh nii palju igast filme vaatan viimasel ajal ikka), kuigi meele teeb veits kurvaks fakt, et mu läpakas on peale kahte kuud kasutust täielikult blah. Eile õhtul jooksis lampi kokku ja peale seda ma enam Photoshopi ei saa avada. Üritasin uuesti peale laadida, aga ei. Ei lähe ikkagi käima. Vaatan kas saan midagi sellega ette võtta... Jaaa loomulikult on ka see Õigusõpetuse KT, mis ülehomsel kuupäeval juba särab (homme ma avan selle õpiku, ma luban).
Aga enne kui jutt päris negatiivse tooni võtab, liigun mina filmide maale ja üritan midagi lahedat endale leida.
Paar pilti ka, kuigi no edit :((
Hahaha, mu parimad pidžaamad. Nad on nagu täiesti üles välja mingi kombekas. Õlapaeltega ja puha :D Aga eile oli lebo päev ja see oli mu parim outfit of the day :D
Lemmik laul hetkel.
Nommm.

 Põhilised asjad, mida mul Tallinna vaja oli :D Ooo, võtan väikese presskannu nüüd kaasa ja saan hommikuti 2 tassi kohvi korraga juua mmmmmmmmm. Miskipärast ma arvan, et ma hakkan seda lihtsalt mustalt jooma, sest ma ei osta piima just väga tihti :D
 Jaa söömaaeg (+ veel teised söögid, millest ma pilti ei teinud lol mul kõht praegugi veel nii täis... :D:D)
Vau, nii pikk jutt tuli :D
Aga ok, nüüd lähen päriselt filmi vaatama!

No comments