HURRY UP AND SAVE ME

my window's opened up, tonight i'm going down 
will you be there? are you waiting? 
will you be there? will you save me? 
Ah, lugesin just Jaanika blogi ja nii armas. Ma just mõtlesin sellele üks päev, et nüüd üldse ei näe ega suhtle enam väga :(
Tänane õhtu on suht crap olnud ja seega hakkan vaatama filmi nimega Wild Child (mida ma olen tegelikult enne vaadanud, aga Alex Pettyfer on kewt seal seega jea) /nolifer
Nii palju filme on, mida tahaks vaadata, aga alati hakkan pihta ja siis leian, et pole üldsegi huvitav ja panen peale 15 minutit kinni... Ütleme nii, et mul on filmide jaoks eraldi kaust linkide all ja see on niii täis lihtsalt ning ma aina lisan sinna juurde ja juurde.
Põhimõtteliselt jah, hakkan filme vaatama ja samal ajal saan Pokemoni kõrval mängida, nii et tore.
Tahaksss.

No comments