SO AFRAID TO BREAK THE RULES IN ALL THE WRONG PLACES

then again it's good to get a call now and then 
just to say hello 
have i said i hate to see you go 
i hate to see you go
Suvest väike meenutus siia (kõik neli on erinevad pildid muideks :p).
Karl tuli umbes 4-st mulle järgi siis. Ah, ma praadisin just lillkapsast, sest mõtlesin, et jõuna ikka süüa enne, kuna ta pidi alguses 5-st tulema. Igastahes Karl helistas siis ja "ma olen 5 minuti pärast su ühika juures, nii et tule alla". Oookei siis :D Turbo söömine ja riided selga ja kotid kätte ja alla ja isegi peaaegu, et sain selle ajaga valmis :D Märjamaal oli kohustuslik burksi peatus ("ei tea, kas viitsib ikka minna", ise võtab samal ajal juba hoogu maha :D) ja enne Pärnut trollis Karl veits ühte lätlast, kes meie ees sõitis ja koguaeg tahtis, et me tast mööda sõidaks :D:D:D K-Nõmmes käisin veel kähku poest läbi ja ostsin Henrikule šokolaadi ja siis tulime kojuuu. Sõin veits seda riisirooga, mis emme teinud oli ja laua peal olid mandariinid ja piparkoogid ja nii talve tunne tuli peale ikka. Nüüd lebo mul siin voodis ja homme 11-st on juuksur siis. Jee.

No comments