I WALK OUT IN STORMY WEATHER

you mean that much to me and it's hard to show 
gets hectic inside of me when you go 
can i confess these things to you 
i don't know
Reidikad ikka kohustuslikud :D
 Heaven~~~ :3
 Ja nii hea oli see risotto, et ma pean sheerima ^_^
Peaks nagu kirjutama midagi, aga tuled on kustus ja ma ei viiitsi. Uni on ka ja 7-st on juba äratus.
Aga neljapäeval käisime Caroga kinos 007: Skyfall-i vaatamas ja reedel veits pidu ja muidu olen magaaanud ja lebo, aga niiiiiii väsinud olen ikka koguaeg. Loodan, et Karl läheb ikkagi neljapäeval koju, mitte ei jää Tallinnasse, sest muidu oleks suht cräppp. Ma olen juba kaks nädalavahetust olnud siin ehk tuleva nädala lõpuks siis kolm nädalat juba. Pluss pühapäeval on esimene advent jaaa mul hakkavad päkapikud käima :D:D
Aga ok, tõesti ei viitsi rohkem kirjutada. Byebye!

No comments