SINCE I LAST SAW YOU I FELL DOWN THE RABBIT HOLE

as i wonder what we'd be like 
wrapped up, so up tight with you 
lust will do funny things 
i don't want you to go out looking so good 
and you look so good
Nädalavahetusest mõned Instagrami pildid.

See lõhnab niiiiiii hästi lihtsalt *o*

Käisin täna peale Väljendusoskust siis Kristiines ära ja lõpuks leidsin endale sobiva kampsuni. Nii mõnus ja soe ja üldse mulle nii väga meeldib see. Ülimalt rahul olen selle ostuga ikka.

 Ja siis tegin veel ühe ostu. Kuna mul kõik kehakreemid suhteliselt otsakorral ka, siis tegelikult oli see üpris vajalik ost... Henrik andis mulle seda Pärnus ükskord nuusutada ja see oli nii hea *o* Otsustasin siis täna lõpuks ära osta (ahhh rahast veits kahju, aga see lõhnab nii mõnusasti virsiku järgi ja loodan, et see on siis hea ka :p).
 Jaaa muidugi piparkoogid ning lõhnaküünlad, kuna jõulud aina lähenevad. Kes siin veel ei tea, siis ma olen suhteliselt obsessed kui tegemist on lõhnaküünaldega ja need mango omad lõhnasid ülihästi (kohvi oma oli ka seal, aga see oli liiga kange... :D).
 Ega midagi erilist juhtunud polegi. Ei viitsi väga kirjutada kahjuks, sest olen mega tubli ja lahendada mat. analüüsi harjutusi praegu (wowowow eks).
See ya!

No comments