SO MANY THINGS THAT I WANT TO SAY

i just wanna use your love tonight 
i don't wanna lose your love tonight
Mõned pildikesed siis neljapäeva õhtust (tahtsin tegelikult ka ühe giant porgandi pildi panna, aga see ei sobinud siia väga hästi :D:D). Kokkuvõttes oli üpriski tore see Grind ja võib teinekordki minna (Caro, sinu arvamust me ei kuula eks ^__^).
Eile käisime Breaking Dawn Part 2 esilinastusel Coca-Cola Plazas, mis oli huvitav kogemus... Siiski, nüüd sai see saaga läbi ja peaks mainima, et see mingeid erilisi emotsioone minus ei tekita. Tänud Carole, et saime niisama sinna minna (ja et jäätist ja energiajooki sai :D). Pärast läksime Patrickusse ja sõimeee, sest kõht oli nii tühi. Ma tegin vist isegi mõned pildid ka. Ah, ühendan kohe telefoni läpaka taha ära ja lisan need pildid ka siia, muidu jälle kunagi lisan tagant järgi pilte. Nii et siin siis mõned mis tegin:
Ja öösel jäin Heroes 3-e mängima (sri, ma olen ikka täielik no lifer :D) ja mängisin seda kuni ~neljani hommikul, oops. Täna hommikul oli põlv nii megaselt valus (eile õhtul juba hakkas tegelikult valutama kui väljas olime) jaaa pidin alguses Caro ja Krissuga kultuurse päeva tegema, aga kahjuks ei tulnud sellest midagi välja, kuna ma olen mingi invaliid. Seega võtsin vahepeal valuvaigistit, sest reaalselt üldse toetada jala peale ei saanud. Selle probleemi tõttu olen enamus päeva lihtsalt istunud (ärkasin veidi enne ühte, nii et lõunast saati... :D) ja söönud kaks praemuna ning rohkem ei viitsi midagi vist teha ka.
Aga jah, mõtlen, et pean mat. analüüsi lainele vaikselt liikuma vist.
Seega see ya.

No comments