OH HOW DO I GET WHAT I WANT WHEN I DON'T KNOW WHAT IT IS

i say cheaters have no hearts but i cheated on the one that i loved for life 
i say tattoos are turn offs but look at my arms and look at the mess on them
Mulle tundub viimasel ajal koguaeg, et mul on niii palju asju vaja ära teha ja millegi jaoks aega ei jätku.
Praegu on une- ja söömisajad nii segi kui üldse annab olla. Kuna mul on viimasel ajal jälle tekkinud probleemid magama jäämisega (umbes kaks tundi olen voodis ärkvel enne kui lõpuks magama jään), siis olen päeval alati nii väsinud. Eile läksin aga juba üheteist aegu voodisse, mingi aeg vaatasin kella ja oli 12 läbi (ei tea, mis kell päriselt magama jäin) ning ärkasin täna millalgi peale kümmet, nii et sain vahelduseks veidi kauem isegi magada. Kuna ma olen endale söögi valmistamisega väga lazyyy, siis ma ei viitsinud endale kohe süüa ka teha, vaid jõin lihtsalt kohvi. Ja nii juhtuski, et lõpetasin natuke aega tagasi õhtusöögi söömise :D:D Kell pole üldsegi 00:00 kohe juuu hahaha. Üritan progred homme hommikuks ikkagi valmis saada, mis tähendab, et magama ma veel minna ei saa. Eks võtan presskannu välja ja kaks tassi kohvi saab sealt vähemalt (mustalt ka, sest piima ei oleee :D).
Hea uudis on see, et Karl ütles mulle enne, et ta läheb homme koju, mis omakorda tähendab, et mina saan ka lõpuks koju (yay). Praeguseks olen ma siis juba peaaegu kolm nädalat järjest Tallinnas olnud, mis pole tegelikult proleem, aga lood on nii, et laupäev on 1. detsember, mis tähendab, ettt päkapikud hakkavad käima jeee :D:D:D Ei loe, et ma järgmine aasta 20 saan, ei loeeeeeeeeeee. Ja pühapäev on esimene advent ^_^
Mainiks ka ära, et Laura lahkus täna mu juurest ja jättis mu lõplikult maha aka ma elan nüüd üksinda siin toas ja ehk kunagi siis tuleb mulle uus toakaaslane. Ma ei oskagi öelda, kas ma tahaks juba uut toakaaslast või tahaks mõnda aega üksinda elada... Veidi imelik on siin olla, kui üks pool toast asjadest täiesti lage on :D Kolisin ka teisele poole ümber, mis on minu jaoks hetkel veel harjumatu, aga siin on niiiii palju pistikupesasid,  et hea kohe :D
Täna olen küll pikalt kirjutanud ja aega raisanud ning kell on juba 00:05, nii et peaks Visual Basicu juurde tagasi pöörduma.
Edu mulle, palun!

No comments