AND I REALIZE THE BLAME IS ON ME

i knew you were trouble when you walked in
so shame on me now
flew me to places i'd never been
now i'm lying on the cold hard ground
Mat. analüüsi vägagi legaalne spikker.
Don't judge me, et hetkel Internet Explorerit kasutan. Chrome jookseb koguaeggg kokku -.-
Väga hipster pidin olema oma kollaste tenniste, bändi pusa ja oma prillidega (kuigi ma ei saa sinna midagi parata, et mu nägemine halb on :D).
Nv lõpp oli lebooo. Esmaspäev oli väga pikk päev minu jaoks, sest 9.45 algas kool (jumal tänatud, et see nädal 8-st ei alanud) ja loengud kestsid 15.30-ni. Kell 16.00 oli meil aga mat. analüüsi teooritöö (buu, nii cräp rida oli mul). Sealt tulin umbes 5-e aegu tulema. Läksin siis ühikas netti ja kähku leppisime kokku, et teeme oma rühmatööd (esitlus) edasi, kuna järgmine päev aka täna pidi selle juba ära esitama. Käisime Caroga kähku poest läbi, sest nälg oli peal ja viimati olime söönud enne 12-t päeval. Ma tegin meie lühikesel teekonnal poest TTÜ raamatukokku turbo söömist. Kohtusime enne 6-te seal Harriga ja läksime otsisime endale rühmatöö ruumi. Mingi hetk liitus meiega ka Liisi ja nii kestis see töö meil seal 19.48-ni, kui pidime Caroga jooksma, et Krissuga kohtuda ja 8-st VII-s korpuses TTÜ Kinno filmi vaatama minna. Filmiks oli Ainult armastusest (vist oli nii see eesti keelne pealkiri... klikk, et lugeda). Päris huvitav oli, kuigi suhteliselt freaky. 007-l on ikkagi ilusad silmad. Patrick oli kewwwt, aga see big-nose-creepy-black-eyes itaallane oli ikka vägagi pedo olekuga seal ühel hetkel :D Igastahes, nii 10 läbi õhtul jõudsin lõpuks ühikasse ja siis olin päris väsinud ikka.
Täna oli siis 9.40-st Väljendusoskuse harjutustund, kus Harri esitas meie esitluse. Minu arust läks see päris hästi. Saime sealt tund aega varem ära ja läksime Caroga peamaja sööklasse sööma. Peale seda oli mul veits üle kahe tunni aega ja siis läksin Programmeerimise algkursuse harjutustundi. Lõppes 15.30, tulin ühikasse, sõin vist midagi, olin veits netis ja hakkasin mat. analüüsi tegema. Ülesanded olid üldiselt väga nõmedad, seega aega ikka läks. 23.30 enam-vähem lõpetasin puhtalt ümber kirjutamise. Olin veits netis ja hakkasin seda postitust tegema.
Nüüd on kell 00:31 ja ma peaks ära magama minema, sest 8-st on äratus.

No comments