I WISH IT WAS CHRISTMAS TODAY

i don't care about anything else 
christmas is almost here 
and i don't care what the news man said 
christmas is full of cheer
Praegu istun oma voodis ja jõulutuled põlevad akna ümber ja küünlad põlevad laua peal ja nii mõnus on olla. Ei tea miks, aga viimasel ajal on kuidagi eriti jõulutunne peale tulnud. Imelik, sest mulle tegelikult talv nii väga ei meeldigi, eriti sealjuures veel külmad ilmad. Täna päeval koristasin tube ja tõin kaminapuid tuppa ja värvisin juukseid. Võib-olla on kaks esimest tegevust ka mu hetke meeleolus osati süüdi...
Naljakas mõelda, et täna alles reede on ja ma saan põhimõtteliselt kaks pikka päeva veel kodus olla. See on see raske üliõpilase elu :D
Aga olgu, lõpetan selle postituse ühe mõnusa gif-iga.
Ps! Mainiks ära, et vaatan hetkel YouTube-ist Taylor Swift-i videosid........... Kõiges on süüdi Karl, kes kuulab seda "we are neverr everr everrrr getting back togetherrrr" laulu suht tihti ja ma tahtsin näha, milline selle video välja näeb. Sealt aga liikusid asjad edasi ja nüüd olen päääris mitu ta videot juba järjest ära vaadanud. Ooops.

No comments