BUT WHEN I REACH YOU, YOU DISSAPPEAR

daydream
i fell asleep amid the flowers for a couple of hours on a beautiful day
daydream
i dream of you amid the flowers for a couple of hours, such a beautiful day
Pean tegema eraldi postituse ühe imelise laulu jaoks. Nimelt saatis Karl mulle üks päev (vaatasin msni logidest järgi ning see päev oli teisipäev) ühe video lingi. See video ise oli päris lahe (ühest Subaru-st), aga põhiline oli see, et Karl tahtis teada, mis laul seal taustaks mängis. Kuna ma kuulasin seda klippi mingi miljon korda, siis hakkas see laul mulle endale ka päris meeldima. Ning kuigi ma olen üldiselt päris hea laulud leidmisega, siis see oli täiesti võimatuuu ning lõpuks saatsin eile Facebook-is selle video tegijale kirja ning täna sain ka vastuse (aitäh TWreckFilms!).
Postitaks selle laulu nüüd siia, kuna see on lihtsalt nii nii niii mõnus, et kohe laen alla ja panen reapeat-i peale ka.
Jack Steadman - Tsim Sha Tsui

No comments