WHAT'S A GOD TO A NON-BELIEVER?

when we die the money we can’t keep 
but we probably spend it all 'cause the pain ain’t cheap
preach
Home sweeet home~!
Põhimõtteliselt on lood nii, et ma pean täna õhtul või homme hommikul tegema uue postituse, kus ma kirjutan ja lisan telefonist pilte, sest nende piltide juurde pole mul midagi tarka lisada :D
Seega tsiteeriks Carot ja sooviks ilusat detsembrit!
Ja mainiks veel ära, et niiiiiiii hea on kodus olla, sest wifi juuuuu. Ühika juures kõige nõmedam asi ongi see, et seal pole wifit ja ma ei saa telefoniga netti minna :( Peaks kuskilt wifi ruuteri vist ärima...
Ja nüüd Henrik saabus oma esinemiselt tagasi, mis tähendab, et saame nüüd issi b-day (mis oli eelmine reede tegelikult) söömaaega pidama hakata.
Bye, ma varsti teen selle teise postituse ka ära, ma luban.

No comments