BUT I WANT IT ALL SO I GET IT ALL

all my life my dreams just seemed so far away and now it’s like they’re here to stay
Jube, ma postitasin viimati peaaegu nädal aega tagasi juba. See pole üldse minu moodi, ma tavaliselt ikka postitan vähemalt iga paari päeva tagant :D

Esmaspäeval oli koool ja midagi erilist ei toimunud. Õiguses oli KT ja loodan, et läks hästi. Muu oli suva.
Üritasin itimees olla, aga see ruuter on ise hoopis vigane veits :D

Teisipäeval Väljendusoskusesse ei läinud, kuna me tegime oma esitluse juba eelmisel harjutustunnil ära, seega oleks suht mõttetu olnud sinna passima minna. Selle eest sain kaua magada. 12 aegu tuli Karl mulle järgi ja läksime sinna autode talvekontrollile TTÜ parklas. Targemaks ei saanud ja Karl ütles, et ta tahtis juurde targutada, kuidas mingit asja tegelikult testima peaks, aga mõtles, et ei hakka väga tõmblema. Jah :D Siis sõitsime Magistrali juurde ja otsutasime sööma minna (nii tervislik, i knowww) ja see kebabi burger oli niii hea.
Siis käisime veel toidupoest ka läbi ja Karl viis mind ühikasse tagasi. Peale seda oli mul umbes tund vaba aega ning siis läksin progremisse. Ülejäänud päev oli ilmselgelt lebo, sest muud ei meenu. Aaa, Caro kutsus mind nendega kinno, aga kuna mul põlv valutas, siis ei läinud.
/nolifer olin pigem.

Kolmapäev oli alguses kool ja siis lebo.

Neljapäeval magasin, ärkasin peale lõunat, siis olin veits nsm ja siis läksin magama tagasi :D Mul on mingid uneprobleemid viimasel ajal tekkinud. Üldse ei jää magama ja reaalselt mingi paar tundi olen voodis ärkvel enne, kui magama jään :/ Ja siis hommikul alati megaaa väsinud ja silmad valutavad. Jama värk.

Reedel ehk eile käisin hommikul raamatukogus, viisin ühe raamatu ära ja pikendasin paar õpikut, kuna neil oli tähtaeg paar päeva üle läinud ja seega netist enam ise pikendada ei saanud. Ma olin suht segaduses seal ikka :D Pärnus on see, et kui tähtajast üle läheb, siis kohe viivis hakkab jooksma eks, aga seal see naine oli ala "ok ma pikendan need siis ära ja siis on kõik". Et jah, oligi kõik ja läksin minema :D Ma ei mäleta eilsest rohkem midagi... :D Ju ma siis midagi tarka ei teinnud...

Täna tuli Karl mulle taaskord 12 aegu järgi, siis läksime tema ühika juurest läbi, kuna tahtis autot koristada enne kui issi peale võtab :D Siis sõitsimegi issi töö juurde. 
 Normaalne vol 1.
Jõlkusime seal veits ja edasi läksime Ülemistesse, kus läksime Chopsticks-i sööma, sest kõigil oli nälg. 
Ja normaalne vol 2.
Kõht sai niiiiiii täis. Suutsime liiga palju süüa tellida lol. Paremal Karli valik: väga vürtsikas!! Eee ma ei mäleta, mis see oli, aga kana ja oad ja midagi seal sees oli. Keskel minu valik: keskmiselt vürtsikas! Tofu, kana, seened (omg, kuidas ma küll suutsin neid süüa), kapsas, oad jms. Vasakul issi valik: mitte vürtsikas lol. Kana, brokkoli ja kapsas vms.
Peale seda olid kõigil kõhud väga täis, aga ostsime emme jõulukingi ära ja siis käisime toidupoest ka läbi. Edasi liikusime minu ühikasse, Karl ja issi tulid sisse ka ja puha ning kommenteerisid mu tuba. Nad chillisid siin natuke aega ja siis läksid minema (issi töö jõulupeole, mingi kartidega sõitmise teema oli).

Ja nüüd ma mõtlesingi, et ma ei saa enam seda blogi kirjutamist edasi lükata, muidu tuleb liiiiga pikk postitus ja asjad ununevad ära ka.
Paar pilti siis veel ka. 
Nagu näha, siis Karl on taaskord pudeli/pakendi lömastamist harjutanud, aga heaaa on see mahl.
 Nom nom nommm && face.
Ja mõned head laulud, mida viimasel ajal rohkem kuulanud olen.
Põhimõtteliselt ongi veel vaid kaks nädalat kooli jäänud, siis jõuluvaheaeg ja uus aasta jaaa siis eksamid (scaryyy).
Ja ma pean veelkord mainima, et mul on kõht ikka veel niii täis, et õhtusööki pole vajagi :D
Aga ok, niigi pikk see postitus juba.

No comments