BUILT WITH A HEART BROKEN FROM THE START

better to be hated than love love loved for what you're not 
Ma olen totaalne retard ikka, praegu mingi 10 minutit vaatan, et mikkks ID-kaarti lugeja mu kaarti ei loe. Võtan kaarti välja, panen tagasi, võtan lugeja arvuti küljest ära, panen tagasi ja ikka on error. Ja siis muidugi mingi hetk vaatasin, et wtf mida ma teen!? Miks ma pangakaarti ID-kaarti lugejasse olen pannud...? :D Aga ma vabandan välja, sest mul väga suur unepuudus ja täna öösel ma ka korralikult magada ei saa, kuna paar tööd vaja teha ning veits õppida. Presskannu täis kohvi on läinud ja juurde ma tegema ei hakka, muidu läheb päris jamaks ära. Mul on juba praegu selline tunne, et kohe jään magama ja kukun siit tooli pealt maha :D
Anyways, pole jällegi ammu midagi postitanud, nii et ma ei teagi, kus maalt rääkima hakata.

Mingi päev käis Karl minu juures inkat tegemas ja pärast viis mind isegi väiksele driftile.
Tulemus siis siin (rattakoopad lund näis, nada problemos eks):
 Ja ostsin esimesed ilusad piparkoogid ka eelmine nädal.
 Neljapäeva lõunal läksime siis koju. Sõit oli seekord Viljandi kaudu, sest Karli sõber Reimo (ma loodan, et ma õige nime ikka kirjutasin, sest ma räägin, et ma olen hetkel ikka mega segaduses :D) tuli ka meiega. Viljandi ja K-Nõmme vahel tuli meil Karliga nälg peale, aga õnneks oli Karlil autos pool suurest Kalevi šokolaadist (mille ta sai kellegi käest, sest sheeris mingit koolitööd), nii et sõime selle ära.
 Reede õhtul siis kutsus Sven mu Rannese juurde (taaskord, loodan, et õigeid nimesid kasutan :D). Ja mõtlesin alguses, et taaskord ütlen ei, aga lõpuks läksin siiski. Enne kahte hommikul kutsusin Karli järgi millalgi ja siis koju magama.
Aaa, sel reedel läks õhtul elekter ka ära ja mingi suht suur katkestus oli vist. K-Nõmmes tuli öösel mingi 4 aegu tagasi korraks ja siis alles laupäeva hommikul 9st.
 Laupäeva hommikul läksime Pärnusse, poodi ja Vaike juurde. Ma ei ostnud vist ise midagi, aga Henrikuga käisin riietusruumis küll (ja pidin mingit pluusi voltima... haha). Vaike juures saime süüa ja kassi paitada ja jõulukingi ja õunuuu ja siis hakkas sõit koju mingi poole kuue aegu õhtul. Taki helistas mulle, kui alles Pärnu linnapiiris olime jaaa siis ma ütlesin, et mõtlen alles, et kas ikka viitsin see õhtu ka minna kuskile.
 Aga nagu näha, siis 7mese bussiga liikusime Tihemetsa ning läks edasi jälle.
Karli kutsusin taaskord järgi, seekord kell 9 hommikul (enne mida ma ka pool tundi isegi magasin). Jaan ja Sven tulid ka meiega jaaa siis läksin koju ja üritasin õppida, millest suurt midagi välja ei tulnud, aga magama ei lubanud ma endal jääda ka. Enne keskööd läksin siis lõpuks magama ning 6.30 oli täna hommikul äratus, et Tallinna poole peale 7t sõitma hakata. Muidugi siis poole tee peal saatis Caro mulle sõnumi, et nad Krissuga Õigusesse ei lähe ja kuna mina olin sellele juba varem ka mõelnud, siis ma sinna ka ei läinud. Karl ei olnud amused, sest tal oli kogu tänane päev vaba ju ja oleks saanud kaks tundi kauem magada :D Läksin siis 11.45-ks Caro maja juurde, kust me liikusime edasi kooli, sest 12st algas Sissejuhatus IT-sse. Peale seda oli Mat. analüüs ning peale seda veel analüüsi viimane teooriatöö ka. Loodan, et läks suht normaalselt. Mingi viiest jõudsin ühikasse ja Karl tuli poole kuueks siia. Tegime ta inkat taaskord + ta hängis siin niisama. Lõpuks poole kümnest läks ära, sest ta ei saa autoga enam peale 22.00-i oma ühika parklasse sisse. Käisin ise ka kähku poes ära jaaa siin ma siis nüüd olen. Täna tuleb vist taaskord no sleep öö, sest asju teha on.
Mainiks veel ära, et mul on niiiiiiiiii külm. Soojuskraadid on põhjas ja mul on kõige soojem pusa seljas ja kapuuts peas ja ikkagi on külm. Ma olen suht kindel, et see on sellest väsimusest ja magamatusest tegelikult, aga poleee hullu. Nagu Caro ütles, siis need paar päeva kuni maailmalõpuni pean veel vastu ja siis on suva :D
Aga ok, mõtlesin, et kirjutan veel tulevikust ka veidi, aga tõesti ei viitsi enam. Seeya.

No comments