I BROKE OUT INTO THE NIGHT FOR SOMETHING OUT OF SIGHT

life could be a luxury if life forfeited time 
because all that time has done to me is give then take what’s mine 
it’s not mine, it’s not mine, i ain’t gonna waste more time 
honey, i’ll be gone before the nightfall
Silusin oma voodi nii ilusaks enne koju tulekut :D
Märjamaal kohustuslik burger.
Karl oli Mr. Generous (level ultimate) ja tegi mulle burgeri välja ning läks pmst all out, sest ostis meile mõlemale sealihaburgeri (2x kallim kui tavalised lol) koos kõigi lisanditega. Niii hea oli ja kõht sai nii täis, aga sel päeval olin ma söönud vaid kiire hommikusöögi kella 8-st hommikul ning selleks hetkeks oli kell juba umbes 17.30, nii et kõht oli juba päris tühi ka. Mainiks ära, et burkse on megaaa nõme süüa, eriti selliseid suuri. Ja istusime siis seal ja sõime ja vaatasime telekast seebikaid (täielik komöödia ikka).
Täna käisime kõik kambaga Pärnus.
See sõrmus on mul niii ilus lihtsalt (never ei võta ära ju). && Kodu ^_^
Henrik tegi catwalki ja demonstreeris oma oste :D && Fingerscannisin oma tänast tuju siis... ok :D:D
Nüüd on söödud ja kõht on toredasti täis. Karl läks juba täna ära, sest ta läks kellegi sünnipäevale ja kuna see pidi Tallinnale lähemal olema kui kodule, siis ta pidi sealt homme päeval otse Tlna minema. Seega pean mina homme bussiga minema Tallinnasse O_o Aga õnneks tuleb Karl mulle linnas bussi vastu, seega pole just kõige hullem, aga mulle üldiselt ei meeldi enam väga bussidega sõita... :(
Ma avastasin, et kodus olles lisan Instagram-i alati nii palju pilte ja Tallinnas suht vähe, peaks parandama seda.
Aga ok, mul on uniii tegelikult (omg, kell on alles 20:34...). Lähen loen Fullmetal Alchemist mangat edasi ja siis millalgi ära magama ka.
See yah!

No comments