SURELY I CAN'T FALL INTO A GAME OF CHASE

why can't you want me like the other boys do? 
they stare at me while i stare at you
Täna käisin siis Karli, emme ja issiga Pärnus. Ostsin endale (ok tegelikult issi ostis :D) lõpuks uue mantli ära (~so in love~ see on nii perfect lihtsalt). Ja siis ma üritan leida moodust, et mu juuksed nii elektrit täis ei läheks ja selleks ostsin issi ostis mulle selle juuksemaski, ehk aitab veidi :D
Ja emme ostis uue jumestuskreemi.
Me Henrikuga ükskord poes vaatasime seda Martini Asti pudelit, et ooo helendab pimedas ja marker on kaasas jne ja täna siis onu Indrek tõi just selle pudeli jõuludeks meile. Eks varsti näeb, kas päriselt ka helendama hakkab.
^_^
Henrik tegi/teeb piparkooke täna.
Home sweet home ikkagi.
Telefon ka jõulude jaoks ära tuunitud :D
Homme on siis lõpuks 24. detsember käes. Ma arvan, et mu päev möödub koristades, sest omg, mu tuba... pole sõnugi :D Aga muidu pidi surnuaeda minek olema ja loomulikult on õhtul söömaaeg ja kinkide avamine (yay).
Muidu on cry cry cry, sest Karl pani oma 7D müüki (nii kaua ikka oli see tal, i knowww eks), aga samas see tähendab, et ehk ta siis tõesti ostab lähitulevikus Impreza ära (ja siis oleks juba päris tore).
Aga jah, pole nagu midagi tarka täna rääkida. Mainiks vaid ära, et õues on megalt külm ja ma ei taha oma toast enam lahkuda :D
Seega ok, pean lõpuks selle Dark Knight-i lõpuni vaatama või mis (2 kuud juba poole peal :D).
Seeyaaa~!

No comments